sprettass Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Har sendt en kjapp søknad Spennende! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei, og beklager dårlig oppfølging i tråden her. Innlegget vårt er absolutt seriøst og vi har fått lov til å poste det av redaksjonen. Vi skal trekke ut 3 stk testpiloter fra forumet her, og vi håper og tror at pilotene får beholde testeksemplaret sitt etter endt testperiode. Dette har vi dog ikke fått bekreftet enda, og hvis testproduktet skal sendes tilbake, betaler vi selvsagt for kostnadene rundt dette. Bra dere oppdaterer oss, og fint om dere gjør det samme når alle testpilotene er kontaktet, så jeg kan slutte å håpe på innkommende mail. Lenke til kommentar
Stheens Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Skulle vinnerene trekkes i dag? Ser på facebook så er de allerede trukket og kontaktet, men der var fristen på påmelding søndag. Lenke til kommentar
Martila Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Skulle vinnerene trekkes i dag? Ser på facebook så er de allerede trukket og kontaktet, men der var fristen på påmelding søndag. Siden de ikke har skrevet noe her regner jeg med at de ikke er trukket enda, og det står tydelig i teksten at fristen på diskusjon.no var i dag. Krysser hvertfall fingrene for at jeg er en av de heldige! Lenke til kommentar
Samsung Norge Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Hei! Vi postet innlegget her litt senere enn Facebook-innlegget, så derfor noen dager lengre deadline. Vi kommer til å plukke ut og kontakte pilotene i løpet av dagen, så hold utkikk i innboksen! Vi fikk inn fantastiske 352 søknader herfra før fristen gikk ut i går. Lenke til kommentar
Stheens Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Sååå... Hvem er vinnerne? Det er ihvertfall ikke meg, for jeg har ikke fått mail Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jippi, jeg ble trukket ut 3 Lenke til kommentar
Anders T W Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Nå søker vi personer som vil prøve vår nye flaggskipmobil og du har muligheten til å bli en av dem som får prøve Galaxy S3 en måned og dele livet med S3 her på forumet. Vi vil gjerne høre hvordan du opplever telefonen og hvordan den fungerer i din hverdag. Høres dette interessant ut? I såfall kan du sende en e-post til [email protected] der du forteller hvorfor akkurat du bør få teste og fortelle om Galaxy S3 i en måned. Glem ikke å skrive navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. I emnefeltet må det stå ”Diskusjon.no – Jeg vil prøve Galaxy S3”. Vi må motta begrunnelsen din senest tirsdag 29. mai. Testpilotene vil få tilgang til produktet i løpet av neste uke. Vi ser frem til å høre fra dere. Jeg er tilgjengelig for testpilotjobb har en gammel Htc legend som er moden for historien snart, og hadde satt umåtelig stor pris på å få prøve fremtiden !! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jippi, jeg ble trukket ut Gratulerer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Nå søker vi personer som vil prøve vår nye flaggskipmobil og du har muligheten til å bli en av dem som får prøve Galaxy S3 en måned og dele livet med S3 her på forumet. Vi vil gjerne høre hvordan du opplever telefonen og hvordan den fungerer i din hverdag. Høres dette interessant ut? I såfall kan du sende en e-post til [email protected] der du forteller hvorfor akkurat du bør få teste og fortelle om Galaxy S3 i en måned. Glem ikke å skrive navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. I emnefeltet må det stå ”Diskusjon.no – Jeg vil prøve Galaxy S3”. Vi må motta begrunnelsen din senest tirsdag 29. mai. Testpilotene vil få tilgang til produktet i løpet av neste uke. Vi ser frem til å høre fra dere. Jeg er tilgjengelig for testpilotjobb har en gammel Htc legend som er moden for historien snart, og hadde satt umåtelig stor pris på å få prøve fremtiden !! trekningen var over på mandag Lenke til kommentar
Samsung Norge Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Testpilotene er valgt ut og kontaktet, og Anne-Jorunn, Nicolai og Terje har fått beskjed. Snart vil dere kunne lese om erfaringene deres her og på Facebook-siden vår. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Søren klype, at det ikke skulle gå min vei denne gangen heller. Jaja, får nesten bare gratulere til moshpit og de to andre heldiggrisene - dere skal vite at jeg er misunnelig nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei, jeg kan bekrefte at Samsung har fått tillatelse til å poste dette innlegget av redaksjonen i Amobil.no. Selv om vi vanligvis ikke lenker til kommersielle tiltak som dette fra produsenter, tror vi mange vil synes det er morsomt å lese om her i forumet hvordan det er å bruke denne mobilen. Det har jo vært mye "hype" rundt den, og det at Samsung vil la noen utvalgte brukere få teste og skrive om den nye mobilen og dele sine erfaringer på forumet - helt uten sensur selvfølgelig - synes vi var såpass morsomt, at vi valgte å lenke til det. Skjønner jo at dette er et spennende tiltak og en artig sak, men det endrer ikke det faktum at reglene for forumet sier at dette ikke er lovlig. En kan ikke glemme regler selv om det er "stor hype" rundt et produkt. Regler er regler. Vet jeg kan høres "tverr" ut, men er tilhenger av at reglene følges. (Om jeg har tolket reglene feil, tar jeg selvfølgelig selvkritikk ) Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei, jeg kan bekrefte at Samsung har fått tillatelse til å poste dette innlegget av redaksjonen i Amobil.no. Selv om vi vanligvis ikke lenker til kommersielle tiltak som dette fra produsenter, tror vi mange vil synes det er morsomt å lese om her i forumet hvordan det er å bruke denne mobilen. Det har jo vært mye "hype" rundt den, og det at Samsung vil la noen utvalgte brukere få teste og skrive om den nye mobilen og dele sine erfaringer på forumet - helt uten sensur selvfølgelig - synes vi var såpass morsomt, at vi valgte å lenke til det. Skjønner jo at dette er et spennende tiltak og en artig sak, men det endrer ikke det faktum at reglene for forumet sier at dette ikke er lovlig. En kan ikke glemme regler selv om det er "stor hype" rundt et produkt. Regler er regler. Vet jeg kan høres "tverr" ut, men er tilhenger av at reglene følges. (Om jeg har tolket reglene feil, tar jeg selvfølgelig selvkritikk ) Jeg tror du har glemt hva en av moderatorene har sagt i tråden her tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det er mulig. Kan du linke til det innlegget? Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Det er mulig. Kan du linke til det innlegget? Her: Hei, jeg kan bekrefte at Samsung har fått tillatelse til å poste dette innlegget av redaksjonen i Amobil.no. Selv om vi vanligvis ikke lenker til kommersielle tiltak som dette fra produsenter, tror vi mange vil synes det er morsomt å lese om her i forumet hvordan det er å bruke denne mobilen. Det har jo vært mye "hype" rundt den, og det at Samsung vil la noen utvalgte brukere få teste og skrive om den nye mobilen og dele sine erfaringer på forumet - helt uten sensur selvfølgelig - synes vi var såpass morsomt, at vi valgte å lenke til det. Ligger sånn midt på side 2 Endret 2. juni 2012 av SPAAACE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det er jo nettopp det innlegget jeg linker til. Og det har jeg lest ja Poenget er at jeg tolker det han skriver som at han selv vet at det strider mot reglene, men på grunn av at det er en "morsomt" sak så går det fint. Det er det jeg reagerer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå