Gavekort Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det går da vel ann å se det på en finere måte da. Samsung må da få lov til å spørre oss forbrukere om vi vill teste en av telefonene demmes. Det får være opp til administratorene å avgjøre. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Dette kan jo kalles forskjellsbehandling. Hvis Samsung skal få lov, hvorfor skal ikke Apple, HTC, etc. Dette blir bare feil. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Dette kan jo kalles forskjellsbehandling. Hvis Samsung skal få lov, hvorfor skal ikke Apple, HTC, etc. Dette blir bare feil. Har Apple og HTC prøvd det samme men blitt nektet?? 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Nei men det er jo fordi de tror det ikke er lovlig. Kommer vel til å bli tynt når jeg sier dette, men synes tek-nettverket slikker ræva til Samsung ganske hardt for tiden. Noe à la Itavisen's Apple-favorisering. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Nei men det er jo fordi de tror det ikke er lovlig. Vet du det (dvs pratet med noen i Apple/HTC som har sagt det)? Eller er det bare synsing fra din side? "hmm det at Apple/HTC ikke har gjort dette, må bety at de ikke fikk lov/tror det ikke er lov..." kanskje de heller velger andre forum/websider hvor de gir ett lignende tilbud?? Tråden er over 1 døgn gammel og admins/mods har ikke stengt den enda. Inntil de gjør det kan man vel fortsette. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja det var synsing fra min side. Rapporterer den nå, så jeg er sikker på at den er "oppdaget". Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja det var synsing fra min side. Rapporterer den nå, så jeg er sikker på at den er "oppdaget". Du er klar over at Samsung har gjort dette mange ganger tidligere uten at den har blitt stengt og uten at noen moderatorer har sagt noe om det. Så du kan gjerne prøve å rapportere tråden, men tviler på at det er noe nytte i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har du linker til "disse gangene"? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har du linker til "disse gangene"? Dem hadde det til Galaxy S II og Galaxy Note. Men har ingen linker nå i farta til dem. Men det er hvertfall 100% sikkert at dem spurte etter testere for de 2 telefonene. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 En annen ting er at amobil.no linker til denne tråden, så hvorfor skulle det ikke være lov da? 4 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg vil også gjerne prøve ut og skrive en rimelig grundig brukeropplevelse, men om telefonen skal leveres tilbake til samsung etter en måned så driter jeg i det. Skulle bare mangle at man får klapp på skuldra for å utføre gratisarbeid for en bedrift. 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Klapp på skuldra er vel å få bruke den i en måned 2 Lenke til kommentar
alvheim Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Kan godt tenke meg å være test person. Har alle mob fra Htc og Samsung. Elsker slike ting;) Lenke til kommentar
Anonymus1234 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg vil også gjerne prøve ut og skrive en rimelig grundig brukeropplevelse, men om telefonen skal leveres tilbake til samsung etter en måned så driter jeg i det. Skulle bare mangle at man får klapp på skuldra for å utføre gratisarbeid for en bedrift. Forventer du å få en mobil til 5k for å prøve den i en måned? Lenke til kommentar
twb Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Selvsagt skal man ha noe igjen for å jobbe for en kommersiell bedrift. Tiltaket er en del av reklamestrategien til Samsung. Til opplysning kan jeg meddele at tidligere testpiloter i Sverige har fått beholde telefonen, antar det samme gjelder her. Er det ingen på forumet som har erfaring? En annen sak er at telefonen, hvis du beholder den, også skal oppgis på selvangivelsen. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 JA! Dette skal vi få til, vil ofre ALT for å være test-pilot! Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Og de som er så heldige å få teste telefonen, de jobber jo da for Samsung, og hvis man jobber, så må man jo få lønn for arbeidet. Og de som tester, de tester jo som regel telefonen døgnet rundt, og da får dem jo timelønn*24t. Men så kommer det jo an på hvor mye du får i timelønn. Så la oss si at vi tjener 75 kr i timen, så ganger vi det med 24t og får 1800 kr, som vil være det vi tjener i døgnet. Så ganger vi det med 30 (for de heldige skal teste telefonen i juni), og får 54000 kr. Så fjerner vi 20000 kr i skatt og får 34000 kr. Da er det bare en selvfølge at de heldige burde beholde telefonen som takk for at de testet den for Samsung. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Lurer på om dette kanskje er ett troll!? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Med tanke på at at man ikke har hørt noe mer etter førsteposten er det veldig godt mulig. Lenke til kommentar
twb Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det er pinsehelg, ingen jobber da, vet du. Samsung snakker om testpilot også på FB: http://www.facebook.com/SamsungNorge?filter=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå