Populært innlegg Samsung Norge Skrevet 25. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mai 2012 Nå søker vi personer som vil prøve vår nye flaggskipmobil og du har muligheten til å bli en av dem som får prøve Galaxy S3 en måned og dele livet med S3 her på forumet. Vi vil gjerne høre hvordan du opplever telefonen og hvordan den fungerer i din hverdag. Høres dette interessant ut? I såfall kan du sende en e-post til [email protected] der du forteller hvorfor akkurat du bør få teste og fortelle om Galaxy S3 i en måned. Glem ikke å skrive navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. I emnefeltet må det stå ”Diskusjon.no – Jeg vil prøve Galaxy S3”. Vi må motta begrunnelsen din senest tirsdag 29. mai. Testpilotene vil få tilgang til produktet i løpet av neste uke. Vi ser frem til å høre fra dere. 16 Lenke til kommentar
Anonymus1234 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hvor mange velges ut til å prøvekjøre SGS3? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hva skjer etter 1 måned? Må man levere den tilbake? Isåfall kan man da like gjerne gå på elkjøp en tur, så levere den tilbake etter 1 måned, eller bruke angrerett parr ganger 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tar gjerne imot, så jeg slipper å bruke min knuste S2, *sendemail* Lenke til kommentar
User400 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tar gjerne imot 3 G@L@XY SIII Lenke til kommentar
winspar Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hva skjer etter 1 måned? Må man levere den tilbake? Isåfall kan man da like gjerne gå på elkjøp en tur, så levere den tilbake etter 1 måned, eller bruke angrerett parr ganger Angrerett kan du bruke hvis du kjøper den på nett, men ikke hvis du kjøper fra butikk. 30 dagers returrett gjelder ikke for mobiltelefoner :-) 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg kan også si meg villig for å være testpilot for S3. Har jo hadd både S2 før og har nå en HTC one X, så det er jo lett å sammenligne 1 Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Som nevnt av Anonymus1234: Hvor mange testpersoner blir det? Og som nevnt av -PoWa-: Får vi beholde telefonen etter den ene måneden, eller må den leveres tilbake? Og hvis den må leveres tilbake, kommer dere og henter den, eller må den sendes i posten, og hvis den må sendes i post, betaler dere for eventuell frakt (og eventuelt frimerker)? Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er egentlig fornøyd om jeg kunne fått min forhåndsbestilte blå neste uke... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hva skjer etter 1 måned? Må man levere den tilbake? Isåfall kan man da like gjerne gå på elkjøp en tur, så levere den tilbake etter 1 måned, eller bruke angrerett parr ganger Elkjøp har ikke retur på mobiltelefoner. Edit: Ser at noen har kommentert dette før meg. Endret 26. mai 2012 av Cpt Lenke til kommentar
Basskasse Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Får man mobilen tilslutt? Eller må man returnere den? Hadde vært en enorm drivkraft for meg hvertfall, å skrive mye om mobilen og vite at jeg får belønning for det også! 1 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hva skjer etter 1 måned? Må man levere den tilbake? Isåfall kan man da like gjerne gå på elkjøp en tur, så levere den tilbake etter 1 måned, eller bruke angrerett parr ganger Elkjøp har ikke retur på mobiltelefoner. Edit: Ser at noen har kommentert dette før meg. Ok, men vanlig angrerett ved "kjøp" over nett 2-3 ganger Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Dette er strengt tatt reklame, enten dere liker det eller ikke. Det er tillatt for næringsvirksomhet og organisasjoner å ha en offisiell brukerkonto som benyttes til å svare på spørsmål eller påstander som blir fremmet, såfremt de ikke er forbudte etter norsk lov eller strider med forumets retningslinjer. Det foreligger spesifikke regler for en slik konto: Den kan benyttes av flere personer innenfor virksomheten. Brukernavnet skal tilsvare virksomhetens navn. Kontoen kan kun benyttes til å delta i diskusjoner som omfatter virksomheten eller tema relatert til virksomheten. Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Signaturen til kontoen skal ikke inneholde annet enn kontaktinformasjon. Brukerkontoer for bedrifter og virksomheter skal ligge i en egen brukergruppe for dette. Kontakt en administrator for å bytte brukergruppe på bedriftskontoen. Om du deltar i diskusjoner som omhandler din arbeidsplass/bedrift eller virksomhetens konkurrenter så plikter du å opplyse om dette i tråden. Endret 26. mai 2012 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
gyata Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg vil gjerne være med. Give it to me please. Lenke til kommentar
Anonymus1234 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Dette er strengt tatt reklame, enten dere liker det eller ikke. Det er tillatt for næringsvirksomhet og organisasjoner å ha en offisiell brukerkonto som benyttes til å svare på spørsmål eller påstander som blir fremmet, såfremt de ikke er forbudte etter norsk lov eller strider med forumets retningslinjer. Det foreligger spesifikke regler for en slik konto: Den kan benyttes av flere personer innenfor virksomheten. Brukernavnet skal tilsvare virksomhetens navn. Kontoen kan kun benyttes til å delta i diskusjoner som omfatter virksomheten eller tema relatert til virksomheten. Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Signaturen til kontoen skal ikke inneholde annet enn kontaktinformasjon. Brukerkontoer for bedrifter og virksomheter skal ligge i en egen brukergruppe for dette. Kontakt en administrator for å bytte brukergruppe på bedriftskontoen. Om du deltar i diskusjoner som omhandler din arbeidsplass/bedrift eller virksomhetens konkurrenter så plikter du å opplyse om dette i tråden. Uansett om det er reklame eller ikke så er det gøy å få teste SGS3! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Dette er strengt tatt reklame, enten dere liker det eller ikke. Det er tillatt for næringsvirksomhet og organisasjoner å ha en offisiell brukerkonto som benyttes til å svare på spørsmål eller påstander som blir fremmet, såfremt de ikke er forbudte etter norsk lov eller strider med forumets retningslinjer. Det foreligger spesifikke regler for en slik konto: Den kan benyttes av flere personer innenfor virksomheten. Brukernavnet skal tilsvare virksomhetens navn. Kontoen kan kun benyttes til å delta i diskusjoner som omfatter virksomheten eller tema relatert til virksomheten. Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Signaturen til kontoen skal ikke inneholde annet enn kontaktinformasjon. Brukerkontoer for bedrifter og virksomheter skal ligge i en egen brukergruppe for dette. Kontakt en administrator for å bytte brukergruppe på bedriftskontoen. Om du deltar i diskusjoner som omhandler din arbeidsplass/bedrift eller virksomhetens konkurrenter så plikter du å opplyse om dette i tråden. Det går da vel ann å se det på en finere måte da. Samsung må da få lov til å spørre oss forbrukere om vi vill teste en av telefonene demmes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå