Gå til innhold

Er dette en god og kompitabel pc?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny pc, og prøve å bygge den selv. Jeg har satt sammen en handleliste på komplett.no, men jeg vil forsikre meg om at det er et godt kjøp og vil derfor få tilbakemeldinger fra flest mulig, derfor har jeg bestemt meg for å poste på forum :)

ta en titt : http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1085684&su=011D4BC0-C33F-4A1C-999E-3C1FDBADE976

Takk for tilbakemeldinger om mulige forbedringer o.l.

Mvh

Simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger nok ikke 750W PSU med mindre du skal overklokke. Du kan i tillegg spare deg penger på kabinett og heller investere i bedre prosessor, evt. skjermkort, for det er de som avgjør ytelsen i spill i størst grad.

Selv med 3930k og gtx 680 overklokka så trenger du ikke 750 watt

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny pc, og prøve å bygge den selv. Jeg har satt sammen en handleliste på komplett.no, men jeg vil forsikre meg om at det er et godt kjøp og vil derfor få tilbakemeldinger fra flest mulig, derfor har jeg bestemt meg for å poste på forum :)

ta en titt : http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1085684&su=011D4BC0-C33F-4A1C-999E-3C1FDBADE976

Takk for tilbakemeldinger om mulige forbedringer o.l.

Mvh

Simen

Komplett er en dyr nettbutikk. Bare sett opp listen din på prisjakt.no

Ville brukt 500 kroner ekstra på grafikkkort for å ha rå til gtx 670 som er mye bedre.

Lenke til kommentar

Var det meningen å linke til notebookcheck Arni?

HX750 koster vel ca. 1000kr på Dustinhome og servicen deres ligger forøvrig i toppsjiktet så det er ingenting å bekymre seg over.

Ellers som man er inne på: Bytt ut CPU til i5 3570k, hovedkort til f.eks Asus P8Z77-V og skjermkort til GTX670 eller HD7950. I tillegg til et billigere kabinett hvis du vil.

Det er ingenting galt med oppsettet ditt som det er, men mye begynner som smått å bli utdatert så du kan gjøre et bedre kjøp til omtrent samme pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...