kometenk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 her kan du skaffe deg en beta nøkkel : http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/the-secret-world/deals-promotions Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Om TSW er så bra som alle påstår så får vi se hvordan spillet gjør det på markedet Jeg gjetter at det flopper akkurat som Age of Conan og SWTOR. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Men hvordan ser man "progresjonen" i spillet, uten noe "levels" ? Qlvl, det vil seie itemlvl medianen rundet opp og om er blue/purple Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Vel, eg har det iallefall kjekt i Early Access. Var litt traurig i starten fordi, vel, eg hadde jo gjort det før, i betaen. Assault Rifle + Blood Magic er ganske komfortabelt. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Etter å ha spilt i 3 beta helger vil jeg si at jeg er lei av Kingsmouth og zombier!! Glad jeg endelig er ferdig med det området! Jeg liker forøvrig Hammer + Chaos. =) Endret 3. juli 2012 av reyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå