Arodem Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Funcom vil slippe spillet i et «mer positivt lanseringsvindu». Les hele saken Endret 25. mai 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Dei kan vel ikkje seie "meir polering", den brukte dei opp på AoC. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Spillet trenger sårt en polering eller fire, så like greit. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 For min del kunne de godt utsatt spillet 2-3 måneder og brukt tia på polering. Lite vits i å lansere et MMO midt på sommeren, imo. Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Aaaah, synd, håpet på den var klar til ferien var ferdig. Jaja, da blir den bra Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Amatører Amatører? Jepp, amatørmessig å ikke ville slippe ut et spill før de er sikre på at spillet er klart. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Dem som har forhåndsbestilt kan starte den 29 juni. Men synes dem kunne utsatt det enda lenger jeg, gjerne 1mnd eller mer til Diablo3 hysteriet har roet seg litt. Men dem må samtidig ikke komme for nærme lanserings viduet til GuildWars2 så er det er ikke så enkelt. Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Dem som har forhåndsbestilt kan starte den 29 juni. Men synes dem kunne utsatt det enda lenger jeg, gjerne 1mnd eller mer til Diablo3 hysteriet har roet seg litt. Men dem må samtidig ikke komme for nærme lanserings viduet til GuildWars2 så er det er ikke så enkelt. GW2 er jo uansett ikke ute før om en stund. Og er ikke så urolig angående Dablo 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Så da venter jeg til det blir gratis... Lenke til kommentar
Gendalery Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 OOoooog der forsvant forhånd-bestillings lysten... Kan like gjerne utsette det ut sommeren, så slipper jeg å glede meg til å komme hjem. Lol Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Nå blir kona skuffa, release på bursdagen sin, ja ja. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du får gi henne en headstart i bursdagsgave.... Uansett, så er det bedre å vente to uker om det betyr at spillet er mer klart for launch enn AOC. Noen som husker launchen av conan på 17. mai for noen år siden ? milde himmel for et kaos. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Der røyk forhåndsbestillinga mi for funcom gitt. Når de ikke gidder å holde avtaler (og ikke gidder å gi en skikkelig begrunnelse) gidder ikke jeg heller. Får heller vurdere å kjøpe etter launch, om tilbakemeldingene er gode. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Må være en ny trend: Gi ut dato, lage hype, så utsette. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du får gi henne en headstart i bursdagsgave.... Uansett, så er det bedre å vente to uker om det betyr at spillet er mer klart for launch enn AOC. Noen som husker launchen av conan på 17. mai for noen år siden ? milde himmel for et kaos. Kona synes det var greit, bedre å gi ut sent enn uferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå