Gå til innhold

BK: Hva skjer a ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

artig bilde og go tekst

Tusen takk! Ikke alltid det blir så bra bilder, men opplevelsen av å glemme tid og sted er bare helt nydelig den og ! :) Nå blir det hel tre dager med fri og fint vær. Ønsker god pinse til deg og den lille hvite langhåra krabaten din :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Her er de på teften av mat rett og slett, typisk uten at jeg skal påstå noe som helst :-) Godt fanget .

Takker :) Ja, mener jeg så noen med noen brødposer. Man kan tilbringe timer med sånne fugler uten å få et eneste bilde, ihvertfall når man er nybegynner. Men når en går hjem så er en full av opplevelser og lykke. Selv det å se tilbake de aller dårligste bildene fremkaller gode minner :) Gleder meg til å høre flere av historiene dine. God pinse :)

 

Tror også det, eller noen har skremt de kraftig. Artig bilde:-)

Tusen takk, de skremmer vel hverandre litt, sloss litt om maten og jager hverandre bort. Mye action her :) God pinse :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Uannsett så fanget du en hærskare av livlige nydelige sjeler ,Jentungen 1, og det betyr utrolig mye for de som ser og leser dette..du er med på å spre fuglenes budskap..David Attenborough har skrevet om fugler i bøker og vært med på uttallige fasinerende reportarsjer..allikevel holder han fuglene høyest..

Indianske sjamaner hevder måkene er guds sendebud..og vil påvirke vår væremåte mot de..dvs. hvordan du opptrer når du ser de og hva du tenker om de..

Lenke til kommentar

Uannsett så fanget du en hærskare av livlige nydelige sjeler ,Jentungen 1, og det betyr utrolig mye for de som ser og leser dette..du er med på å spre fuglenes budskap..David Attenborough har skrevet om fugler i bøker og vært med på uttallige fasinerende reportarsjer..allikevel holder han fuglene høyest..

Indianske sjamaner hevder måkene er guds sendebud..og vil påvirke vår væremåte mot de..dvs. hvordan du opptrer når du ser de og hva du tenker om de..

Tusen takk, men det er du som sprer fuglenes budskap, jeg/vi bare tar imot :) Utrolig mye fine dyreprogram på Animal Planet og National Geographic som fenger for de mellom 0 og 100 :)

 

her er meget liv og bevægelse i dit bilde :)

Tusen takk for kommentar :)

 

Flot billede, med 'røre' i andedammen.

Tusen takk for kommentar! :)

 

Tips??? Ja du kan fjæren ett par ender inne i klynga der...bare tuller..for her var det liv.Bra eksponert;)

Tusen takk, skal se om jeg tar utfordingen, senere,,,, ;-)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...