LogiT3x Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hallo der! Eg har ein pc med windows 7 64-bit, og det som skjer, er at viss eg ikkje bruker pc-en på nokre minutter og så kommer tibake og skal opne ein evt ein mappe som eg har lagt ned, og skal opne den.. så fryser/klikker pc-en. Med dette problemet får eg opp oppgåvebehandling med å trykka Ctrl+Shift+Esc eller Ctrl+Alt+Delete. Og må så restarte pc-en med enten restartknappen på kabinettet eller halde inne av/på knappen. Har forresten scanna pc-en for virus, malware og spyware, og fant så denne: browsermodifier win32 zwangi (link til yt video for nermare info: ) Stod noko om at den kan øydeleggja pc-en på div måter som registeret kan bli korrupt. Har så fått fjerna malwaren, men har problemet fortsatt. Etter fjerningen, scanna eg ein gong til for å vera sikker, men fant den så ikkje igjen. Nokon som har nokre idear på kva det kan vera ? Sei/skriv om det er noke mangeltfult om info og diverse Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ville vel kanskje vurdert å legge inn Windows 7 på nytt, for å være helt sikker på at alt "snusk" er fjernet. Om det da fortsetter, kan det jo være en fysisk feil på pcen din. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Ville vel kanskje vurdert å legge inn Windows 7 på nytt, for å være helt sikker på at alt "snusk" er fjernet. Om det da fortsetter, kan det jo være en fysisk feil på pcen din. Ja, kanskje eg skal da ... ja.. det og kan da vera :/ Takkar for svar myhken (løst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå