Sekai-ichi Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Bruk heller litt tid på å ikke ha masse av feil i artikkelene deres =P Lenke til kommentar
elmtube Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Bruk heller litt tid på å ikke ha masse av feil i artikkelene deres =P artiklene* Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 De kan godt ha en haug med skrivefeil om det er den eneste typen feil de tar. =P Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Feil bruk av ressurser. Mitt forslag: bruk heller pengene på å styrke den redaksjonelle kvaliteten. Edit: Mrs. Robinson kom meg i forkjøpet - bra innlegg. Endret 25. mai 2012 av Vargtass Lenke til kommentar
Concker Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 minner meg litt om metro.. ærsj Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det jeg virkelig skulle ønsket var at redaksjonen hadde evnen til å se bort i fra alle ressurser og tid brukt på å lage designet. Dette for å avgjør om designet skal bli tatt i bruk eller ei. Det har blitt skrevet klare tilbakemeldinger i denne tråden om at det nåværende designet er godt likt, og at det nye ikke er like bra. Da synes jeg ikke at det skal bli presset over på oss. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Endelig bredere artikler, det blir bra =) Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvorfor er det ingen som har fremsider du kan tilpasse selv? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvorfor er det ingen som har fremsider du kan tilpasse selv? Google gjør da det med alle produktene sine. Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det designet minner meg VELDIG om Tested.com, og det er bra, for den siden er lett, luftig og innbydende Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Kan styre meg. Like spesielt dårlig menyteksten og typografien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg ser dere registrerer hvem som bruker ad-block og ber oss om å fjerne denne. Ad-block er noe som er helt nødvendig for å unngå alle skrikende og blinkende annonser som gjør at folk kan risikere å få epileptiske anfall. Hadde reklamen vært mer diffus og avstått fra blinking i groteske farger for å få oppmerksomhet, men heller vært mer diffus og behagelig, ville ad-block ikke vært tema for mange. Reklamebransjen tror de kan gjøre hva de vil uten at det får konsekvenser, og firmaene som kjøper reklame fatter heler ikke at slik reklame er ødeleggende. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Skulle vi ikke få tilgang til en beta i juni? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Skulle vi ikke få tilgang til en beta i juni? Hei Vi har et par småting vi har måttet fikse på, men nå åpner vi dørene til betaen veldig snart Endret 2. juli 2012 av SiR0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå