Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Billig uttak av euro i trondheim? Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du får jo tatt ut Euro i de fleste bankene, men tviler på at det er spesielt billig… Ellers har jeg sett minibanker som gir ut Euro, men jeg husker ikke helt hvor. Kan godt hende det er i nærheten av sentralstasjonen? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Med mindre du skal bruke Euroene i Trondheim er det billigere å ta ut euroene i minibank når du kommer til et euroland. Jeg har tatt ut Euro i minibank på Gardermoen et par ganger, men har etterpå sett at det har blitt dyrere enn å ta de ut i et euroland. De tar rikelig med vekslingsgebyr, og dårligere kurs enn i euroland. Regner med at du også kan ta ut Euro på Værnes. Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Mtp arbitrasje er det vel ikke store forskjeller i valutakurser. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Støtter forslaget om å ta ut valuta i det landet du skal være. Jeg pleier kun å ta ut euro /dollar til visumkostnader dersom det er VOA, og heller ta ut lokal valuta for bruk til transport o.l. på flyplassen når jeg er kommet frem. For å svare på spørsmålet ditt så kan du ta ut Euro hos Nordea. Det kunne du hvertfall da jeg flyttet fra Trondheim for to år siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ble så jeg tok ut i hellas, var bare litt skremsel i media om at bankene kunne gå tomme der nede:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå