newnick Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vel, nå er ikke gs3 kongen på haugen når det kommer til benchmark, lengere. Blir slått ganske solid av one x etter at den ble oppgradert med samme android versjon som gs3. Så da fikk vi svaret, nVidia sin chip er den beste, men det visste vi vel fra før? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Vel, nå er ikke gs3 kongen på haugen når det kommer til benchmark, lengere. Blir slått ganske solid av one x etter at den ble oppgradert med samme android versjon som gs3. Så da fikk vi svaret, nVidia sin chip er den beste, men det visste vi vel fra før? Har du noen resultater å vise? Ser du får rundt 6000, mens jeg får 5600. er vel ikke å bli slått solid da, lol Endret 14. august 2012 av Will I'am Lenke til kommentar
newnick Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Hehe, føltes bare så godt Forøvrig ligger jeg på 6150. Men som du poengterer, et benchmark tall er kun et tall, og jeg vil tippe det er liten praksis forskjell i ytelsen. Begge er konge på haugen, og milevis foran iphone Edit: Etter å ha stoppet alle bakgrunnsprosseser får jeg faktisk 6366 i quadrant Da snakker vi vel nesten 1000 poeng mer enn GS3, og det er en vesentlig forskjell Endret 16. august 2012 av newnick Lenke til kommentar
SabrinaMykland Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har et spørsmål.... Angående S III... Jeg mistet min i toalettet... Og bare lurte på om jeg får ny mobil på forsikring... Får jeg da en ny S III eller Galaxy Note 10.1? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hvis du har idiotforsikring får du det. Og da får du en Galaxy S3, Note 10.1 er et nettbrett og ikke en telefon, men hvis du tenker på Note II, så er det også en annen modellserie enn S3. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 så testen kjøpte den på sekundet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg