fjarle Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Avstanden til konkurrentene har minket siden i fjor, men Galaxy er fortsatt best. Test: Samsung Galaxy S III Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Exchange støtten på denne er mildt sagt dårlig, lite egnet for folk som jobber i bedrifter. Vi vurderte det her hos oss, men valgte å forsette med HTC (er snakk om mange tusen telefoner). Eneste fordelen med Samsung i bedriftmarkedet er god støtte for MDM (Mobile Device Management), men resten veier ikke opp for dette, spesielt Exchange støtten. Man kan for eksempel ikke gjøre basic ting som autosync av subfolders eller gjøre company directory søk lett forstålig for brukere. Synkroniseringsmulighetene for kontakter er også dårlig, man kan heller ikke lett bytte hvilken konto en kontakt ligger på. Begge disse feltene ligger HTC lysår foran Samsung. Så vi kommer til å gå fra HTC Desire S til HTC One-V som standard smartmobil. (Jeg har Samsung telefon selv, Note, gikk fra 4S, og gremmes hver gang jeg bruker mail eller kontaktlister). 1 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Må si meg enig med deg over, synkronisering og exchange fungerer veldig bra på HTC 1 Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Har du testet en Samsung Android med Android 4.0 og Exchange? Her på jobben var det flere som slet med Exchange på Galaxy S2 når den kjørte Android 2.3. Med Android 4.0 oppdateringen fungerer Exchange mye bedre og har flere funksjoner (kontaktsøk i Exchange registeret f.eks) Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fått sprekk i skjermen på min kjære s2..må vel kanskje oppgradere da:) 3 Lenke til kommentar
PassatVR6 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 LG optimus 4X scorer høyere når de tester den, og SIII scorer høyere i sin test?? Merkelig Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Juhu! Da kom live demo telefonen inn av SIII, GT-i9300X, den er sendt ut til en rekke forhandler i dag, blir morro og teste ut nye flagskipet Lenke til kommentar
BatiJF Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Men folkens hus at iPhone (5) vil komme ut i juni. Så jeg tenker at jeg ville vente med å kjøpe Samsung Galaxy S3 fordi vi kan gjøre et stor feil med å kjøpe SGS3. Derfor venter jeg litt til 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 SGS3 ser jo ut som en herlig telefon, men føler det er mest nye touchwiz som utgjør den største forskjellen fra SII Hadde SII fått en oppdatering med denne touchwizen, hadde oppgraderingen til SGS3 vært liten.. sånn i praksis bruk 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ikke overraskende resultat, og jeg tror neppe jeg gjorde dumt i å kjøpe meg en HTC One X her forleden Dere har nok noe å se frem til dere som har bestillte S3 ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Men folkens hus at iPhone (5) vil komme ut i juni. Så jeg tenker at jeg ville vente med å kjøpe Samsung Galaxy S3 fordi vi kan gjøre et stor feil med å kjøpe SGS3. Derfor venter jeg litt til Vi ser nok ikkje iphone5 før i oktober.. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) I artikkelen ved positive og negativer sider står det at telefonen har mye plast. Men er ikke telefonen laget av polycarbonate? Kort sagt: – Fantastisk skjerm – Enkelt menysystem – Lynrask - God vekkerklokke (!) – Mye plast http://www.phonearen...plastic_id30304 Endret 25. mai 2012 av ICS-FD 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 I artikkelen ved positive og negativer sider står det at telefonen har mye plast. Men er ikke telefonen laget av polycarbonate? Og polycarbonate er vel en type plastikk. Lenke til kommentar
Populært innlegg Emils. Skrevet 25. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. mai 2012 Kom igjen da. Slutt å gi "høy pris" som minus på dagens topptelefoner. 5000 kr er jo for guds skyld det normale man betaler for slike telefoner. Man legger seg selvfølgelig etter markedet. Hadde vært høl i hodet hvis Samsung hadde 0 innsikt i markedet og satt prisen til 3500. Merkelig at i nesten alle tester med Android telefoner så får de minus på høy pris når de koster 5000 kr. Men når det kommer en iPhone med spesifikasjoner og dingers som er LANGT LANGT mindre og itillegg koster nærmere 6000 kr - da er det HELT ok. Nei, gi nå faen i å ha "høy pris" som minus. Det er opp til folket om det er en høy pris eller ikke. Ikke hva en subjektiv forfatters lommebok sier. Med tanke på at det er nærmere 10 mill forhåndsbestilte er vel ikke prisen veldig høy. 14 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Spiller vel ingen rolle hva Samsung hevder den er laget av, så lenge det ser ut som, og føles som, alt for mye plast. Det gir ikke et inntrykk av kvalitet. 3 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Men folkens hus at iPhone (5) vil komme ut i juni. Så jeg tenker at jeg ville vente med å kjøpe Samsung Galaxy S3 fordi vi kan gjøre et stor feil med å kjøpe SGS3. Derfor venter jeg litt til Vi ser nok ikkje iphone5 før i oktober.. Tviler sterkt på at iPhone 5 blir kraftigere enn S3. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Men folkens hus at iPhone (5) vil komme ut i juni. Så jeg tenker at jeg ville vente med å kjøpe Samsung Galaxy S3 fordi vi kan gjøre et stor feil med å kjøpe SGS3. Derfor venter jeg litt til Vi ser nok ikkje iphone5 før i oktober.. Tviler sterkt på at iPhone 5 blir kraftigere enn S3. Kjenner man Apple rett så er det en iPhone 4S med større skjerm. 7 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Spiller vel ingen rolle hva Samsung hevder den er laget av, så lenge det ser ut som, og føles som, alt for mye plast. Det gir ikke et inntrykk av kvalitet. De fleste mobiler idag er jo laget av en eller annen type plastform.... Hva ellers skulle den være laget av ?? 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Du misforstår meg, jeg kommenterte innlegget over som hevdet at det ikke var plast, men polykarbonat (som dog er en type plast). Poenget mitt er at hvis noe ser "plastikk" ut, så ser det gjerne billig ut (i alle fall når vi snakker telefoner) - og er ikke med på å øke kvalitetsfølelsen. HTC One X hverken ser eller føles som plastikk, mens SGS 3 gjør dette. Det var poenget mitt Om da Samsung hevder det er laget av gull, platina eller diamanter så spiller det jo liten rolle for forbrukeren så lenge telefonen både ser og føles litt "billig" ut. Endret 25. mai 2012 av KriFos 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9081234 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Bra test! Må berre vente på at denne kjem til Norge med LTE, so blir det ny mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg