Thommas88 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Heeello. Skal bygge ny pc i slutten av sommern og lurer på hvem som er obsidian 800D's oppfølger i Midi tower range. Veldig fornøyd med Obsidian men den blir litt stor å tung til å flytte på. Forslag til nytt kabinett trengs. Noe som er like genialt eller mer enn 800'n har sett på Corsair Graphite Series 600T Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 For eksempel Corsair 550D. Det skal være veldig bra lydisolert og har brukbar plass Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hvem kabinett? HVEM? Forøvrig, Corsair Graphite 600T synes jeg er ganske fint. 2 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Er ikke 800d big tower? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jo, men han er nå ute etter Midi tower. Lenke til kommentar
SkipO Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Er storfornøyd med mitt 550d Bråker mindre enn kjøleskapet mitt og er utrolig lett å bygge i. Også er det mange fine småting: Magnetisk støvfilter. Et lite trykk for og få av sidedøren. Du kan fjerne harddisk burene for å få bedre luftgjennomstrøm. Døren går an å ta bort og du kan sette den på hvilken side du vil. Vil så absolutt anbefale 550d Lenke til kommentar
okwepeokwe Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Er storfornøyd med mitt 550d Bråker mindre enn kjøleskapet mitt og er utrolig lett å bygge i. Også er det mange fine småting: Magnetisk støvfilter. Et lite trykk for og få av sidedøren. Du kan fjerne harddisk burene for å få bedre luftgjennomstrøm. Døren går an å ta bort og du kan sette den på hvilken side du vil. Vil så absolutt anbefale 550d Men har dårlig luftstrøm..... Lenke til kommentar
SkipO Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Er storfornøyd med mitt 550d Bråker mindre enn kjøleskapet mitt og er utrolig lett å bygge i. Også er det mange fine småting: Magnetisk støvfilter. Et lite trykk for og få av sidedøren. Du kan fjerne harddisk burene for å få bedre luftgjennomstrøm. Døren går an å ta bort og du kan sette den på hvilken side du vil. Vil så absolutt anbefale 550d Men har dårlig luftstrøm..... Nja, kanskje ikke den beste luftstrømmen, men ikke noe stort problem når du tar bort det ene harddiskburet og ikke har rota sånn med kablene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 550D støttes! Og bra luftstrøm kan sterkt diskuteres, da kabinettet har mulighet for opp til 8 vifter totalt, noen 120mm og andre 140mm. Det rettes mot stillhet, men man kan ikke få både pose og sekk, derfor kan du velge med 550D hva du personlig er ute etter. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Hvordan blir det med kabler bak på 550D når det er matte der ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Går helt fint. Matta er veldig myk og former seg etter kablene om noe veldig tykt. Bare legg alt flatt så går det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå