Sintfisk Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Dette er planen min når eg treff 48 (siden det er då Comet-runa vert låst opp). Er nesten 40 no. Innspel? Dette ligner mye på builden jeg kjørte fram til hell, og frem til mobsa begynte å komme i usakelige elite-kombinasjoner. Det er ingenting i veien for å kjøre en tung snare/aoe-fokusert build for å suse igjennom nightmare (og til dels første acts av hell), men bare husk på at om du vil fortsette med dette forutsetter det enten at du har sinnsykt gear og/eller spiller i party fremover. Eneste jeg kan se for meg kan bli et irritasjonsmoment er AP-management, siden blizzard + comet drar veldig mye AP om du vil overlappe. Om du spiller i party kan du jo f.eks bytte glass cannon med power hungry for å minimere AP-starvation. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Glass Cannon er oppe til debatt, iallefall så lenge eg enda faktisk vert treft av fiender innimellom. Må finslipe kitinga litt. Køyrer framleis ein del solo no (i NM), men eg er usikker på om eg vil gjere det til ein vane i Hell - tanken med builden er uansett å vere "nyttig" for party utover berre DPS med å kunne legge ned fleire AoE-felt med CC. Er jo uansett lett å modifisere undervegs. Eg er ikkje ein fan av ting som Frost Ray og Disintegrate - synest ikkje dei har så dramatisk mykje meir skade at dei er verdt å ofre all mobilitet for, så dei er iallefall ute av bilete med mindre nokon kan overtyde meg om kor fortreffelege dei er. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kan noen sette opp en stat priority linje? så jeg vet hva jeg skal gå for først Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei Spiller ilag med en barbarian i hell nå, hvilken spec anbefaler dere? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 La nettopp ut denne videoen - Akt 4 Inferno, første boss farming. Kan du si statsa dine? Tror du jeg kunne gjort det der med: 32k hp 36k dps med Force Weapon Resists er ... crap... Har 72k dps med force og familiar, men har 8k hp. Det er bare til å forkaste all hp og kjøre allin dps. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kan noen sette opp en stat priority linje? så jeg vet hva jeg skal gå for først Våpen med høy dps frem til 60. Etter det kan man bli mer selektiv. Int Attackspeed Vitality Hei Spiller ilag med en barbarian i hell nå, hvilken spec anbefaler dere? Så høy skade som overhode mulig. Passiv: Glas Cannon (15% mer skade). Familiar: Sparkflint (12% mer skade). Magic Weapon: Force (15% mer skade). Så legger du til de angrepene du liker. Personlig liker jeg Arcane Orb med enten større treff-areal eller Celestial Orb (penetrerer alt). Med barbar som tank så trenger du kanskje ikke defensive ting som Diamond Skin eller Teleport. Blizzard med ekstra slow så kompisen din kan stikke av hvis ting blir kritisk kan være kjekk. 2 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva foretrekker folk her av 2-hand Staff, 1-hand + orb eller 1-hand + shield når dere spiller som Wiz? Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Jeg brukte 2-hand fram til i går. Nå bruker jeg 1-hand og en off-hand som gir meg mer damage og mer damage på shock pulse; som er min main DPS spell. Jeg har litt lavere DPS nå, men damage per minute er høyere siden shock pulse ikke bruker arcane energy. En 1-hand gir meg høyere attack speed, sånn at kiting blir lettere og venom hydra blir mer effektiv. edit: Her mine spells og min nåværende attack speed. http://www.youtube.com/watch?v=jVuaeHhkeag Endret 31. mai 2012 av elos 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Så det som er anbefalt frem til 60 er å få så høy damage som mulig? Er 38 selv og føler meg litt tryggere når jeg booster vitality. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Så det som er anbefalt frem til 60 er å få så høy damage som mulig? Er 38 selv og føler meg litt tryggere når jeg booster vitality. Trenger ikke vitality når du dreper mobs før de når frem til deg. Lav dmg=flere mobs får tid til å slå på deg/mer løping 1 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Resistance er vel i grunn viktigere enn vitality, i alle fall til du har roughly 300 (inferno). Såklart, i teorien vil det å ha et sykt høyt damage output funke fjell - å drepe mobs før de når deg er jo drømmescenarioet. Problemet oppstår når du møter elitekombinasjoner som: 'immune minions', 'shileded', 'very fast', 'mortar', 'vortex' og 'teleport'. Selvsagt kan også dette unngåes (i teorien) med å kite offscreen hele tiden. Dette vet vi alle ikke kommer til å skje med mindre man er på speed og/eller har +50% movement speed. I så fall er det greit å ha nok kjøtt på beinet til å tåle et par treffere. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg brukte 2-hand fram til i går. Nå bruker jeg 1-hand og en off-hand som gir meg mer damage og mer damage på shock pulse; som er min main DPS spell. Jeg har litt lavere DPS nå, men damage per minute er høyere siden shock pulse ikke bruker arcane energy. En 1-hand gir meg høyere attack speed, sånn at kiting blir lettere og venom hydra blir mer effektiv. edit: Her mine spells og min nåværende attack speed. Takk for video - gir meg noe å gå etter. Er 58 nå og har litt over 10k damage og 22k hp, men ser jeg må ha mer, mye mer damage når jeg treffer 60. Hvilke stats har våpenet ditt? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kjapt spørsmål: Har akkurat startet Nightmare med en Wizard, men frem til nå har de aller fleste wizards jeg har vært på lag med brukt Disintegrate (og gjerne runen som gir oss to stråler). Er det noen grunn til det? Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Brukte selv Disintigrate med Convergence fram til Hell og funket fjell for meg ihvertfall. Skiftet til Arcane Orc + Tap the Source nå i Hell og funker vell enda bedre imo. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Den strålen er egentlig ikke sånn veldig bra, men den får jobben gjort på lavere vanskelighetsgrad. Problemet med den blir mer synlig når du må stå stille for å bruke den, mens andre spells som Arcane Orb kan du kaste -> reposisjonere deg. Når jeg fikk unlocka Arc.Orb Celestial Orb (eller hva det heter), har jeg brukt den konstant på alt som ikke er bosser. Sammen med passive Temporal Flux får du inn slow, samt at den har en så stor treff flate at den gjerne gjør skade to ganger på mobs den passerer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 På lavere vanskelighetsgrader skal det godt gjøre å finne noe som ikke får jobben gjort. Jeg synes bare det er så trist å se en ny wizard dukke opp i gruppen, og joda, her kommer disintegrate. Så mange spells å velge i, og alle velger det samme. Jaja, jeg holder meg langt unna den. Selv er jeg en stor fan av Blizzard og Meteor for å renske opp i grupper, og fyrer løs med Magic Missile når jeg har lite Arcane Power. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Poison hydra og arcane orb ftw her. Må kite de verste mobs'ene, men ellers passer det min spillestil bedre. Har tidligst i spillet vært ren frost mage og senere prøvde jeg disintegratebuild uten at jeg synes det funka helt.. Ser noen bruker blizzard, frost armor og hydra med stor suksess - skal prøve dette når jeg dinger 60 snart. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Disintegrate er jo kulest med Chaos Nexus. Alle andre runene er jo skit. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei jeg er stuck i act II av inferno. Noen som har kommet seg gjennom dette og som kan gi tips? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Du må ha gear. Dette må farmes (som tar laaang tid) eller må kjøpes fra AH. Enkelt og greit. Du trenger vel ca. 30 000 damage. Men skade er ikke det viktigste. 500 eller mer resist to elements. Gjerne oppunder 30 000 helse også. Samtidig må du finne deg en kiter-build som lar deg være mobil, samtidig som du gjør ok skade. Run speed er også et must etter hvert. Tror folk sier at 25% er tingen å sikte seg inn på. Personlig liker jeg stats (1) Diamond skin, ekstra absorb (2) Teleport, med decoys (3) Magic Weapon, for ekstra skade (4) Familiar, med ekstra skade (MB1) Force Lightning (MB2) Arcane Orb, siste man unlocker. Med passive Glas Cannon, Temporal Flux og valgfri tredje (Astral bruker jeg selv). Har dette oppsettet fordi jeg har så lav skade i utgangspunktet. Skulle gjerne ha byttet ut Familiar med shield. Temporal Flux er for kiting som jeg syns fungerer veldig bra. På boss fights bruker jeg som regel Venom Hydra istedet for Familiar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå