Stonebridge Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 i går fikk jeg et gtx670 i posten jeg har tidligere kjørt ati 4890, og jeg har uinstallert driverene i sikker modus og med drive sweeper. nå til spørsmålet mitt, jeg trodde at nyere kort skulle underklokke ved idle. det står på 980mhz core og 1502mhz mem i GPU-Z,selvom pcn har stått stille 10 min. noen som har noen tips? stonebridge Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Startsiden til Gpu-z er ikke "live", trykk på Sensors tabben og følg med der. Eller er et program som Gpu Shark kjekt til sånt også Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Det eneste som er live med startsiden på GPU-Z er PCIe-link, der ser du den har klokket ned til 1.1 for å spare strøm. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Ja, forsiden viser bare default clock og evt. klokkdu har satt manuelt (det være seg opp eller ned). Endret 25. mai 2012 av Smirnoff Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 whoops! ting ser mer riktig ut der ja. en smule flaut, men takk for hjelpa Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) nå har jeg sittet og holdt øye med "clocksene" i et par dager. kortet kjøre fortsatt veldig høy clock selvom jeg ikke bruker noe annet enn nettleser. jeg ser at gpu load står på 0%, men til tross klokker det ikke ned noen som kan gi meg noe fornuftig svar på hvorfor det ikke klokker ned? jeg har ikke overklokket og kjører ikke overklokkings programmer. alt i nvidia control panel er satt til default Endret 30. mai 2012 av Stonebridge Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 kjører du mer enn en skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå