sara2k Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Heisann! Jeg tenkte jeg skulle kjkøpe ny pc snart, jeg så i en post litt lenger nede på forumet der en hadde planer om å kjøpe dette kortet: Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire Jeg lurer på et par ting, har det USB2.0 eller LAN innebygd? PS Jeg er ikke så veldig inn i pc utstyr, i allefall ikke det ny som er kommet i det siste. Takk for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 edit 2: fjernet utenomsnakk edit 1: * http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...ODEL_NAME=NF7-S Lenke til kommentar
sara2k Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 AAh, en dame* i noed! Da er det klart ridderne loefter... eh... lansen og staar paa givakt, parat til aa hjelpe. Her har du litt hjelp: aa spille paa kjoennet ditt er umodent og smaalig. Unskyld, tenkt ikke på det :oops: Men håper fremdeles noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 det var da vodlsomt da... Her er info om kortet Det har USB2.0 og LAN... Knut Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kortet har både usb2 og lan innebygd.... Btw, velkommen til forumet! vi trenger flere jenter her.... Enemigo kom vist før meg :wink: Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...ODEL_NAME=NF7-S Jepp. Les mer på linken. Lenke til kommentar
diss Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 DrDoogie: At du gidder å skrive så mye intetsigende er meg en stor gåte, hvorfor svarer du heller ikke bare på spørsmålet? Sara2k: ja, det Abit NfS-7 v2.0 har 2 usb porter innebygget, og en lan utgang bak. I tillegg så har kortet 2 usb-tilkoblinger som hver kan styre 2 nye usb 2.0 kontaker, så tilsammen kan du ha koblet opp 6 usb porter! Lenke til kommentar
sara2k Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Takk for all hjelpen! Jeg beklager at jeg "spillet på kjønnet", jeg mente ikke noe vondt med det. Lenke til kommentar
diss Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg kan faktisk ikke se hvordan du spiller på kjønnet i det hele tatt! Hvis det er topic'en din det refereres til, så skriver du jo "person i nød".. Uansett, velkommen til forumet :wink: edit 1: skrive+r Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg kan faktisk ikke se hvordan du spiller på kjønnet i det hele tatt! Hvis det er topic'en din det refereres til, så skrive du jo "person i nød".. Uansett, velkommen til forumet :wink:Hadde du sett for noen minutter siden, så stod det "dame", ikke "person" Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har et tillegs spørsmål: Hvdrdan fungerer en normal ATA(En disk uten SATA) med SATA? Den andre topicen min ble masse rot i, så den kan dø. Forresten, velkommen til forumet(Jeg har ikke hvert her lenge sjøl) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er jo PATA tilkoblinger i tillegg til SATA, da. Ingen problem, mao. Lenke til kommentar
diss Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 nichlas: ok, det så jeg ikke :oops: sorry off-topic, men om man har problem med at damene spiller på kjønnet, så har man et evig stort problem, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang for å komme med eksempler! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå