Gå til innhold

Hjelp en person i nød?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg tenkte jeg skulle kjkøpe ny pc snart, jeg så i en post litt lenger nede på forumet der en hadde planer om å kjøpe dette kortet:

Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA

nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire

Jeg lurer på et par ting, har det USB2.0 eller LAN innebygd?

PS Jeg er ikke så veldig inn i pc utstyr, i allefall ikke det ny som er kommet i det siste.

Takk for all hjelp jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AAh, en dame* i noed!

Da er det klart ridderne loefter... eh... lansen og staar paa givakt, parat til aa hjelpe.

Her har du litt hjelp: aa spille paa kjoennet ditt er umodent og smaalig.

Unskyld, tenkt ikke på det :oops:

Men håper fremdeles noen kan hjelpe...

Lenke til kommentar

DrDoogie: At du gidder å skrive så mye intetsigende er meg en stor gåte, hvorfor svarer du heller ikke bare på spørsmålet?

Sara2k: ja, det Abit NfS-7 v2.0 har 2 usb porter innebygget, og en lan utgang bak. I tillegg så har kortet 2 usb-tilkoblinger som hver kan styre 2 nye usb 2.0 kontaker, så tilsammen kan du ha koblet opp 6 usb porter!

Lenke til kommentar
Jeg kan faktisk ikke se hvordan du spiller på kjønnet i det hele tatt! Hvis det er topic'en din det refereres til, så skrive du jo "person i nød".. Uansett, velkommen til forumet :wink:
Hadde du sett for noen minutter siden, så stod det "dame", ikke "person" :)
Lenke til kommentar

nichlas: ok, det så jeg ikke :oops:

sorry off-topic, men om man har problem med at damene spiller på kjønnet, så har man et evig stort problem, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang for å komme med eksempler! :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...