Gå til innhold

Forlovelses"shower" for noen teddys

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha forlovelsesfest for kosebamsene mine i juni. I den forbindelse har jeg leid et større lokale i Oslo-området, nemlig Telenor Arena, og vil invitere alle med-debattanter her på forumet til å feire begivenheten med oss.... :) Det er kun plass til de positive av dere! De av dere som er sure og negative av natur, må jeg dessverre utelukke. Her skal vi kun ha glede!

Selve forlovelsesfesten inkluderer et vorspiel med champagne og eplecider på Telenors regning (de er så snille å sponse 80 % av festen, greit med kontakter....) og følger deretter på med en jævla storstilt og flott fest for å hylle festens høydepunkter, nemlig de to bamsene som har inngått forlovelse. Det er derfor også naturlig at en god del av gjestene denne kvelden, er bamser, men det vil likevel være overrepresentert med mennesker.

Festen varer til 03.00, da vil bamsene føres hjem i limmo, og vil naturligvis ta med seg ett par av sine gode menneskelige venner på turen - det finnes 6 billetter som gir tilgang til limmoen utover disse, dette er billetter alle som deltar kan være med å trekke!

De som takker ja og ønsker å komme til Telenor Arenum, melder seg på ved å si fra her i denne tråden! Dato fastsettes deretter (siste uka i juni kan du satse på).

Håper VIRKELIG flest mulig her inne vil være med på laget!! :) Ikke la denne sjansen gå fra dere!

Endret av snowduude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...