Olgamarie2012 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Har hatt mye kontakt med en kollega på telefon og sms i det siste. Han gir meg masse komplimenter - sier jeg er den beste jenta han noen gang har møtt, at han aldri har møtt noen som matcher han på den måten jeg gjør, både når det gjelder intelligens, sjarme, humor, utseende osv. Samtidig kan han si ting som at han elsker å være singel, at han skal nyte singellivet i mange år framover (han er nyskilt - og har to barn). Her om dagen når jeg spurte han når han skulle invitere til innflytningsfest, svarte han at ingen damer skal sette sine bein i leiligheten hans på leeeeeeeenge. Når vi nylig var på kurs + fest med jobben var han superhyggelig og viste mye interesse, spanderte drinker osv-men plutselig forsvant han, og hadde gått og lagt seg. Skrev på melding at han var fornøyd med at kvelden endte bra, uten skandaler og andre røverhistorier... Det hører også med til historien at jeg har kjæreste...men, han er langt borte, i Afrika....Akkurat nå har vi ikke sett hverandre på nesten 3 måneder, og vi har krangla mye i det siste. Dette vet min kollega. Vi har prata mye om hvor vanskelig det er å være i et avstandforhold, om det virkelig er det her jeg vil osv. Han råder meg ikke til det ene eller andre, men mener at jeg bør bestemme meg veldig snart for å enten satse alt (dvs gifte meg med han), eller gjøre det slutt. Samtidig understreker han, at om det ikke blir oss, er det nok av beilere som står i kø, at jeg har alt en mann kan ønske seg osv. Jeg tror jeg vet hva jeg vil ift kjæresten min, at det er han jeg vil ha. Vil nok bare være venner med min kollega, men synes det er litt vanskelig at han gir så miksede signaler. Noen innspill? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du sier at du vil ha kjæresten din. Hva er det du egentlig vil ha innspill til? Hvis det nå er kjæresten din du vil ha, så er det ikke noe å spekulere i hva kollegaen din egentlig mener, du har det du vil ha. 2 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det er jo selvsagt at du havner i vennesonen hans og at han ikke viser noe interesse når du har sagt at du har kjæreste. Bestem deg, slå opp med kjæresten før du gjør noe med denne fyren. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Si til han klart og tydelig hva du vil så slipper du tullet. Jenter har en tendens til å være så vanskelige å forstå nettopp grunnet de ønsker ikke å konfrontere eller være direkte. Vær direkte så løser alt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå