JokerN_ Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 En kamerat av meg er på utkikk etter ny TV. Han tenkte på en av smart TV'ene til Samsung i 50". Vi sliter litt med å finne noe sted som har den på lager i 50", men han kan klare seg med 46" evt. Ettersom jeg har forstått er 8005 fjord-årets toppmodell, og 6535 er en av årets modeller, men ikke toppmodellen? Spørsmålet mitt er da hvilken av disse to som er best? Begge TV'ene har vi funnet til 9 990 kr. Evt om noen veit hvor man får kjøpt 50", så hadde det vært supert Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du finner ikke Samsung "Smart TV" i 50". Du får LCD/LED i 46" og 55", og plasma i 51". Så enkelt er det. Hvis du skal ha mye tv for pengene, gå heller for Panasonics plasmaskjermer i 50". Du får blant annet fjorårets GT30 til rundt 8-9k nå, som gir det mye bedre bilde enn begge de to du har nevnt. Eventuelt så du også årets versjoner ST50/GT50, men disse har jeg ikke erfaring med selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå