sameoldwall Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Hei! idag shavet jeg hodet mitt etter flere år med sparing, En frisør ga meg helt feil frisyre, Så må begynne på nytt... Men imens det gror, Har jeg lyst til å gjemme det på en måte På jobben min er det lov til å bruke hodeplagg, Men ikke hette, Og idag har jeg brukt bandana og hette, Men det er uprofesjonelt på arbeidsplassen min! Er det noen som har noen ideer? Jeg tenkte på noen kule luer/hatter av no slag, kan være LITT uvanlig, men sosialt akseptabelt, slik at ingen ler av meg mener jeg Noen som har bilde av forslagene sine? Hadde hjulpet meg kjempe mye! Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Hva slags stil har du? Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 http://www.capitate.co.uk/MLB%20Caps/baseball_caps_yankees_R.jpg Denne capsen er jo helt normal. Og kan jo brukes til alt. ... Sånn ellers falt jeg litt pladask for disse etter et google søk. Mihi http://pomperiposa.vgb.no/files/2009/02/bunad-hodeplagg.jpg Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Not sure if troll. Du har shavet alt fordi en frisør klippet litt feil? Høres ikke overdrevet ut. Slå et slag for kreftsaken, gå med skallen bar. 1 Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Hva slags stil har du? Jeg er kanskje bare 16 år, Men jeg har stilen til 80-90 metal årene :-) Så den capsen tviler jeg litt på Du har ingen andre forslag? : - ) Lenke til kommentar
Flying Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er kanskje bare 16 år, Men jeg har stilen til 80-90 metal årene :-) Så den capsen tviler jeg litt på Du har ingen andre forslag? : - ) Aha! Da er jo denne bare helt perfekt! 1 Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er kanskje bare 16 år, Men jeg har stilen til 80-90 metal årene :-) Så den capsen tviler jeg litt på Du har ingen andre forslag? : - ) Aha! Da er jo denne bare helt perfekt! Likte den selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå