Gå til innhold

MGP 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Noen andre som la merke til at Italia's bidrag ligner på en annen svært kjent sang? Kommer bare ikke på hvilken sang det er...!

Lenke til kommentar

Man har snakket om at Sverige er så stor favoritt, det kan jeg ikke begripe at den er noe spesielt. Men syns den Norske også ble tynn oppi dette her. Nå så jeg bare glimtvis sammen med landskampen, så mange jeg ikke så og hørte særlig av da.

Lurer på om ikke Enbgland med han Engelbert (har alltid trodd han var Tysker..?) har en sjans

Lenke til kommentar

Den svenske sangen hadde trøkk, mye bass, og var vel relativt fengende.

Er vel det som skal til.

Og en ting som er viktig å nevne;

Den har vært radiohit i en to måneder nå, og det har mye å si. Jeg vet ikke om den har blitt spilt mye i utlandet, men om den har det, så har man jo svaret på hvorfor den vant.

Vet den har blitt spilt mye her til lands.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Når det gjelder "trøkk og bass", stusset jeg på at den Norske manglet akkurat det i denne finalen. Men den hadde jo mer av det før. Hvem er det som skrur opp og ned på det..? :ph34r::green:

Men som komposisjon synes jeg den Svenske var omtrent null, og det er vel hva jeg mener bør telle mest

Så fortjent vil jeg hvertfall ikke si det var, altfor enkelt å vinne på "trøkk i bassen"

Nei ikke det at jeg syntes den Norske var noe særlig, så det er helt greit. Det jeg ikke forstår er at den Svenske var noenting, for den syns jeg hvertfall var ingenting

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Mannen synger så surt at melka i kjøleskapet mitt surnet!, alvorlig talt!. og itillegg så kunne vi faktisk sendt noen til MPG som om ikke annet sang noe som var litt mere nøytralt enn afrikansk,midtøstensk,eller bananreplublikkjalla-lignende. Og da må det ikke være hardigfele eller lignende, techno ala sverige hadde vært godt nok, bare det hadde vært med et menneske som faktisk klarer og holde en tone og eller har en bra meldodi som fenger. men som sagt...hvem stemte egentlig når vi hadde vår norske MPG!....!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...