blinc Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hørte Tooji fra 2.semifinale. Jeg tror gutten må synge litt renere om det skal bli topp 5 plassering i finalen. Ellers er Kypros og Danmark bra (fra første semifinale) Lenke til kommentar
ameriie Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Sangen hans er egentlig ikke noe særlig bra.. Syns bidragene fra Norge kunne vært litt mer, norske.. 4 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Sangen hans er egentlig ikke noe særlig bra.. Syns bidragene fra Norge kunne vært litt mer, norske.. Kunne ikke sagt meg mere enig. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Grand Prix og landskamp mot England samtidig, var ikke det temmelig teit planlagt..? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen andre som la merke til at Italia's bidrag ligner på en annen svært kjent sang? Kommer bare ikke på hvilken sang det er...! Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 kommer folk til å oppdatere her eller? gidder ikke forlate pcen til fordel til full stue Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Man har snakket om at Sverige er så stor favoritt, det kan jeg ikke begripe at den er noe spesielt. Men syns den Norske også ble tynn oppi dette her. Nå så jeg bare glimtvis sammen med landskampen, så mange jeg ikke så og hørte særlig av da. Lurer på om ikke Enbgland med han Engelbert (har alltid trodd han var Tysker..?) har en sjans Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 1. Sverige 2. Russland 3. Serbia 20. Norge Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Sverige, Hellas, Latvia og Malta kommer til å ligge ganske høyt oppe Endret 26. mai 2012 av stelar7 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jaja, vi nådde i det minste finalen i år. Bedre enn Stella Mwangi som ikke klarte seg så langt engang Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er så mye nabo og vennskaps-stemming at det er helt tragisk. Men gratulerer til Sverige. Absolutt en av de bedre Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Plumbo hadde ihvertfall ikke kommet på siste plass.... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde den vært bra så, men fatter rett og slett ikke at den Svenske var noenting Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Den svenske sangen hadde trøkk, mye bass, og var vel relativt fengende. Er vel det som skal til. Og en ting som er viktig å nevne; Den har vært radiohit i en to måneder nå, og det har mye å si. Jeg vet ikke om den har blitt spilt mye i utlandet, men om den har det, så har man jo svaret på hvorfor den vant. Vet den har blitt spilt mye her til lands. Endret 26. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Når det gjelder "trøkk og bass", stusset jeg på at den Norske manglet akkurat det i denne finalen. Men den hadde jo mer av det før. Hvem er det som skrur opp og ned på det..? Men som komposisjon synes jeg den Svenske var omtrent null, og det er vel hva jeg mener bør telle mest Så fortjent vil jeg hvertfall ikke si det var, altfor enkelt å vinne på "trøkk i bassen" Nei ikke det at jeg syntes den Norske var noe særlig, så det er helt greit. Det jeg ikke forstår er at den Svenske var noenting, for den syns jeg hvertfall var ingenting Endret 27. mai 2012 av groenn Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Mannen synger så surt at melka i kjøleskapet mitt surnet!, alvorlig talt!. og itillegg så kunne vi faktisk sendt noen til MPG som om ikke annet sang noe som var litt mere nøytralt enn afrikansk,midtøstensk,eller bananreplublikkjalla-lignende. Og da må det ikke være hardigfele eller lignende, techno ala sverige hadde vært godt nok, bare det hadde vært med et menneske som faktisk klarer og holde en tone og eller har en bra meldodi som fenger. men som sagt...hvem stemte egentlig når vi hadde vår norske MPG!....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå