gamer2 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 jeg sitter og leter etter et par billige hodetelefoner, men jeg lurte på om noe av dere har erfaring med disse http://www.lydogbild...echnica-ath-m50, så lurte jeg på om kabelen på disse er avtakbar som beats hodetelefonene ? eller vill derre anbefale noen andre, prisklassen er 1000 kroner +- Lenke til kommentar
Vuzer Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg kjøpte disse for en stund siden , og er storfornøyd. Og de tåler juling og litt vann,noe som er bra siden jeg bruker dem veldig mye til trening. De har også utskiftbar kabel, noe som er gjeft siden disse har en stygg tendens til og ta kveld ( Looking @ you koss) Anbefaler disse ivertfall. De har klar og fin lyd, og ikke overdreven bass som Beats har. Kristian Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg kjøpte disse for en stund siden , og er storfornøyd. Og de tåler juling og litt vann,noe som er bra siden jeg bruker dem veldig mye til trening. De har også utskiftbar kabel, noe som er gjeft siden disse har en stygg tendens til og ta kveld ( Looking @ you koss) Anbefaler disse ivertfall. De har klar og fin lyd, og ikke overdreven bass som Beats har. Kristian Ja disse hodetelefonene blei også best i Test hos Tv2 hjelper deg. Lenke til kommentar
gamer2 Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg kjøpte disse for en stund siden , og er storfornøyd. Og de tåler juling og litt vann,noe som er bra siden jeg bruker dem veldig mye til trening. De har også utskiftbar kabel, noe som er gjeft siden disse har en stygg tendens til og ta kveld ( Looking @ you koss) Anbefaler disse ivertfall. De har klar og fin lyd, og ikke overdreven bass som Beats har. Kristian Ja disse hodetelefonene blei også best i Test hos Tv2 hjelper deg. takker for svar. skal vurdere de du viste meg . men er det handsfri på den utskiftbare kabelen ? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ikke tenk så mye på avtagbar kabel. Det høres utrolig fint ut, men har selv hatt dette på 2-3 hodetelefoner, og koplingen inne i selve hodetelefonen ryker mye tidligere enn hva en fast kabel gjør, det blir dårlig kontakt som skaper knitring osv i lyden. En annen irritasjon med dem er at pluggen som regel stikker lenger ned enn hva en kabel direkte inn gjør, noe som gjør at de hos meg lettere treffer skuldre/nakke under bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå