Tomzern Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hva kan jeg få for en godt brukt Nokia 7110?? Takker for hurtig svar Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har litt reservedeler til en liggende Uten display-delen da vel og merke Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 har man lov å ha bilde i signaturen sin da?? bebi vegeta- fy fy Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 har man lov å ha bilde i signaturen sin da??bebi vegeta- fy fy Når det gjelder slike ting, så er dette forumet ganske kjedelig. Kan ikke ha noe som helst her. jaja... Lenke til kommentar
DTA Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har 1 liggende og bruker en.¨ Sendte N7650 inn for software oppgradering (vel leverte den inn,har ikke giddet å hente den enda), og bruker 7110 nå. N7650 kjøpte jeg i juni, men er ganske lei den, så jeg tror jeg legger den på hyllen når jeg får den igjen,og fortsetter med n7110, eller kanskje jeg bare fixer siemens sl45i og bruker den istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå