heihå Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hei! Håper jeg har lagt dette spørsmålet inn under riktig kategori - selv om jeg har lest mye her inne på forumet har jeg aldri postet her før. Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med Your Voice (your-voice.no)? Jeg hadde helt glemt at jeg hadde meldt meg inn og gjennomført en spørreundersøkelse der for et par måneder siden, men her om dagen fikk jeg mail om at jeg hadde vunnet 12 000 kroner. De har nemlig kvartalvise trekninger om en pengepremie. Senere fikk jeg mail fra et eksternt selskap (som det hadde stått i mailen) som virker legit (det blir brukt av store selskaper som Dell og Xbox for å gjennomføre konkurranser, da selskapene ikke kan gjøre det selv), og ble tilsendt et skjema jeg måtte fylle ut. Først tenkte jeg at dette bare måtte være tull, men etter hvert - etter litt googling av dette eksterne firmaet - begynte jeg å lure på om det faktisk kunne være ekte. Men jeg ble litt i tvil igjen da jeg leste gjennom kontrakten jeg hadde blitt tilsendt - der sto det "bekrefter herved at jeg sender denne innfrielsen med den forståelse av at den vil forme grunnlag for kvalifisering til mottakelse av den norske premie". Mens i mailen jeg fikk fra YV sto det at jeg hadde vunnet. Ehm. Mulig det bare er dårlige oversettere inne i bildet, men også godt mulig det er noe helt annet. Dessuten ble jeg bedt om å oppgi både paypal-e-mail-adresse og paypal-kontonummer. Kjære dere som er bedre på data enn meg: er det noe muffens her? Jeg mistenker jo det, og vil ikke bli rundlurt her, men vil selvsagt heller ikke gå glipp av muligheten til å vinne penger, dersom det faktisk skulle vise seg å være ekte, dette. Jeg synes Your Voice virker litt småsketchy, blant annet siden de ikke har noen kontaktpersoner eller -adresse på hjemmesidene sine. Så - er det noen av dere som har erfaring med dette firmaet? Hvis det er andre som er medlemmer der, har dere også fått en slik mail? Beklager veldig langt innlegg her. Men håper likevel at noen tilfeldigvis skulle ha mulighet til å gi meg noe svar Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Går det an å spørre forbrukerrådet eller noe? Lenke til kommentar
heihå Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Det skal jeg prøve, tusen takk, Bea!! Lenke til kommentar
heihå Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 I tilfelle noen andre skulle snuble over denne tråden og lure på det samme: Det er helt ekte. Utrolig nok. Jeg fikk nettopp 12.000 inn på konto! Lykke!!! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 I tilfelle noen andre skulle snuble over denne tråden og lure på det samme: Det er helt ekte. Utrolig nok. Jeg fikk nettopp 12.000 inn på konto! Lykke!!! Grattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå