jack11728 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hei, På grunn av lite airflow mellom PSU og GPU som jeg har ( 560Ti MSI ) måtte jeg flytte 3 hakk oppover til en annen PCIE 2.0 Slot Og MSI kortet er jo diger stor har jeg ikke plass til mitt lydkort lenger i begge PCI slottene.. Mitt spm er kan jeg plassere mitt lydkort i PCIE 2.0 slot? Hovedkortet mitt er et Asus P6T Deluxe V2 i bildet har jeg rammet ca hvor stor plass GPU'en min tar Lydkortet mitt Takk for svar. Lenke til kommentar
brgr Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Fungerer helt fint på mitt foxconn hk med ett asus d2x lydkort i pci express sloten til hket selv om den bare har den minste type socket på lydkortet Misforsto, se bort ifra att mitt svar vil være korrekt. http://www.asus.com/Multimedia/Audio_Cards/Xonar_D2X/ Så lenge det funger i den andre pciexpress 2.0 sloten skal det i praksis fungere i den andre også. Endret 24. mai 2012 av brgr Lenke til kommentar
jack11728 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Takk for svar, men i PCIE2.0 slot som er ledige til venstre, lydkortet rekker ikke ut i kanten av HK, den er for kort med andre ord.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 PCI og PCI-e er ikke kompatible med hverandre. Det er snakk om 2 forskjellige teknologier. Hvis du hadde startet opp maskinen med det pci kortet i en pci-e slot så hadde du vært heldig om hovedkortet eller lydkortet overlevde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå