Visionxxx Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ble nylig bulket av en ukjent bil, han/hun la ikke igjen noen kontaktinformasjon. Jeg sitter igjen med en bit av bilens høyre baklykt. Noe som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken type bil dette er og finne han før han får reparert skaden sin. Jeg bor i et liten blindvei der det står en rundt 50 biler parkert i gata, og tror det vil bli en enkel sak om jeg vet hvilken bil jeg skal lete etter, da bilen mest sannsynlig har andre synlige skader også. Mest sannsynlig er det en av mine naboer. Bilen min ble skadet i lykta og fikk litt lakkskader, litt kjipt rett før en EU godkjenning. På forhånd takk Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Litt spesielt å stikke av hvis det er en du bor rett ved siden av, som har sett bilen før. Sikker på at det ikke var en besøkene? Passat? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Slår et slag for Passat'n.. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ryggelyset på passaten står for langt ute i kanten på lykten i forhold til det på bilde. Jeg tror det er en Audi A4 Stasjonsvogn. Bilder av Lykten og Bilen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Da tror jeg heller det er en sedan. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er verken Passat eller Audi. Hjørnet på ryggelyset er avrunda. På Audien er det ikkje det. På Passaten er det feilplassert i forhold til ryggelyset på den avknuste biten. Har for øvrig ikkje peiling på kva bil det kan vera. Eg ville berre ha tatt ein runde i nabolaget ein kveld og sjekka. 50 bilar er ikkje så mange at ikkje det skulle gå. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er da virkelig ikke vanskeligere enn å se etter en bil med knust baklys, og om dette i all hast har blitt byttet ut så vil det sikkert være andre skader på bilen, riper i lakken el. Du vil også kunne se det på baklysene om det er en lykt som skiller seg ut, nye lykter er gjerne blanke og fine, og ikke matte/skitne som lyktene ofte blir etterhvert. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hva med Audi a6 lykt? Den er avrundet. http://cars245.com/PICS/MM/optics/audi/LLC562.JPG Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva med Audi a6 lykt? Den er avrundet. http://cars245.com/P...audi/LLC562.JPG Jeg trodde også dette først, men jeg tror avstanden fra ryggelys til kanten fremover er for stor på A6. Hvordan gikk det i denne saken? Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 WV elle Audi. Jeg stemmer for Passat. og av tilstanden på plasten og bedømme, så ser det også litt ut som en eldre bil. Matt og litt slitt. Lenke til kommentar
Visionxxx Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg syns det ligner passaten selv, men lykten stemmer ikke. ryggelyset sitter helt til venstre, men på denne så er ryggelysset i midten. Jeg går og sjekker gata for passater og audier hver eneste dag, men finner ingen med nytt baklys, eller knust baklys, mest sannsynlig har eieren parkert et annet sted inntil han får fikset på bilen sin. Jeg tror det kan være en litt eldre bil med tanke på sliten plastikk. Men som noen sier, audien er litt avrundet i nederst, denne er veldig lik passeten i formen. Burde kanskje dratt innom et VW verksted for å klekke nøtten. Uansett så har jeg lykta, så jeg kommer til å "ta" eieren av en bil denne passer til. Lenke til kommentar
Visionxxx Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Tror jeg har funnet den riktige VW Golf Stasjonsvogn 1997. Nesten helt sikker.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Tror jeg har funnet den riktige VW Golf Stasjonsvogn 1997. Nesten helt sikker.. Du fant bilen i gata altså? Tatt kontakt med folka? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Har du tatt med plastbiten og sjekket om den passer hullet i lykta på bilen hans? Eller har han skifta lykta allerede? Ta bilde av eventuelle skadet på hans bil før han fikser den og skjuler sporene sine. Endret 31. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Visionxxx Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har ikke funnet den rette bilen, men hvilken biltype lykta passer til. Jeg kan huske det har stått en slik bil her faktisk. Bare ut og lete da Han tør nok kanskje ikke parkere her nå lenger. hmm. idiotiskt at folk ikke sier ifra. Jeg hadde nok vært litt rundere i kantene om han hadde lagt seg flat, slippet litt billigere unna. Men ikke nå. takk for tipsene alle sammen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du må jo fortelle oss hvordan det går 2 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vil vite hvordan det går 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det står løst! Fant du bilen? Har du fått erstatning? We wanna know! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå