Gå til innhold

HD som hyler

labri

Anbefalte innlegg

Jeg har en 120 GB Western Digital som har begynt å hyle. Den lager høyfrekvente lyder, som iriterer mye. Likevel er det ikke noe jeg regner med å få reklamasjonssak på. Selv om det iriterer grenseløst så er det så høyt voluum.

Er det noen triks for å kurer dette her? Hjelper f.eks formatering? Vet at det kan være et tåpelig spm., men føler ofte at det til&med i forbindelse en pc kan skje høyst ulogiske ting&saker :D

mvh

Labrie (vokalisten i dream theater :D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du noe kræsj med pc'n din for tiden?feilmeldinger?

har akkuratt hatt sånne hylelyder som du antagelig har nå....det gikk rolig i begynnelsen, men etter en stund ble det feilmelding på feilmelding kræsj på kræsj etter ca. max 30minutters bruk.... å nå er den død.....

for meg hjalp det ikke med format ihvertfall :(

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å koble fra HD'en, og bare ha filmer og slikt liggende på den. Men nå kommer det feilmeldinger når jeg kopierer fra den, og systemet låser serg :D

Ang. retur så har jeg en litt uheldig situasjon. Jeg kjøpte den gjennom en kamerat som da likevel skulle bestille pc. Det går jo, bare litt stress.

Lenke til kommentar
Hadde tenkt å koble fra HD'en, og bare ha filmer og slikt liggende på den. Men nå kommer det feilmeldinger når jeg kopierer fra den, og systemet låser serg :D

Ang. retur så har jeg en litt uheldig situasjon. Jeg kjøpte den gjennom en kamerat som da likevel skulle bestille pc. Det går jo, bare litt stress.

Hvor kjøpte du den i fra ? Komplett har veldig bra returordning om du kjøpte den der iallefall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...