Sundbofoto Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kampen om levra:-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Men allikevel et fantastisk bilde..skorter litt på det tekniske med henhold til skarphet ( ser det godt i fullversjonen ), men skårer høyt for komposisjon og speilingen drar bildet opp mot høyder ! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tøft, synd speilingen er kuttet.... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kjempefint. Ikke så lett med dyr i bevegelse, de hører jo ikke når du ber dem stå stille.... så da må en vel tåle et kutt i speilinga Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Men allikevel et fantastisk bilde..skorter litt på det tekniske med henhold til skarphet ( ser det godt i fullversjonen ), men skårer høyt for komposisjon og speilingen drar bildet opp mot høyder ! Ja, jeg så den skarpheten raskt, men det gikk fort i svingene:-). Takk skal du ha:-)). Kunne sikkert redigert noe på det, men jeg er ikke så for det:-) Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Tøft, synd speilingen er kuttet.... Ja, det irriterer meg, vi må nok ta med elevene ut på flere fisketurer:-)). Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Kjempefint. Ikke så lett med dyr i bevegelse, de hører jo ikke når du ber dem stå stille.... så da må en vel tåle et kutt i speilinga Takk takk:-), enig med du, men det er SÅÅ irriterende:-), neste gang skal alt med:-). Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Et stilig og flott motiv! Lenke til kommentar
Sundbofoto Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Et stilig og flott motiv! Takk Torhild:-), skal ut å forsøke å få med hele motivet i morgen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg