SaJo Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Heisann! Den siste tida har det kommet opp noen reklamer nede i høyre hjørne i nettleseren mens jeg surfer, noe som er ganske irriterende. Reklamene varierer, men akkurat nå er det "IQ-test" og "Gratulerer, du har vunnet en iPhone". Har kjørt Norman Antivirus, den fant fem trojanere som den ryddet opp i, men problemet er der fortsatt. How to fix? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Husker ikke hvor jeg leste det.... Men hvis det gjelder Firefox så er det vist noen som har begynt å putte reklame i enkelte utvidelser som oppførerer seg som beskrevet. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Hei og takk for svar! Annonsene dukker opp både i Internet Explorer og Opera. Virker ikke om det har noe med hvilken side jeg har oppe, kommer både når jeg leser VG og er på diskusjon.no. I tillegg hender det at når jeg åpner en (hvilken som helst) link i IExplorer kommer det isteden opp en reklameside. Ikke alltid, men innimellom. Har ikke sett dette skje i Opera. Er dette noe Spybot og/eller AdBlock vil fikse (som er tipset om over) ? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Høres ut som spyware spør du meg. Og da vil Spybot gjøre biffen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Malwarebytes Anti-Malware finner og fixer det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå