Macklemore Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hei, vi har skoleprosjekt og har om D-Day. Vi hadde tenkt til å lage en liten film på 3-4min. Vi skal gjenskape scenen i Saving private ryan når de blir skutt ned på stranda. Vi er 4 personer og har en kameramann utenom de 4. Men jeg trenger hjelp til effekter. VIl gjerne at det skal komme skikkelige skytelyder. Gjerne også at man ser når kulen går gjennom hodet. Er helt grønn på dette men håper at jeg kan lage noe fett btw forslag til gratis program evt en trial? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Hei, vi har skoleprosjekt og har om D-Day. Vi hadde tenkt til å lage en liten film på 3-4min. Vi skal gjenskape scenen i Saving private ryan når de blir skutt ned på stranda. Vi er 4 personer og har en kameramann utenom de 4. Men jeg trenger hjelp til effekter. VIl gjerne at det skal komme skikkelige skytelyder. Gjerne også at man ser når kulen går gjennom hodet. Er helt grønn på dette men håper at jeg kan lage noe fett btw forslag til gratis program evt en trial? Edit: Har et JVC Digitalt kamera vet ikke så mye om det men har 40gb hdd og er hybrid. Filmer helt ok kvalitet til et skole prosjekt. Har også en relativt kraftig stasjonær til rendrering o.l hvis det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå