Anderspr0 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hei! Finnes endel tråder før om dette, men det er som å lete i havet etter svaret. Bygget en gamingpc i fjordhøst, og hadde lite med penger, så kjøpte 4GB ram som midlertidig til jeg skulle kjøpe mer. Nå, over ett år etter hadde jeg glemt dette, og fant noen RAM-brikker i gamle PCen, de var like på "10600" og MHz mener jeg. Det står at den har 8 gig ram, men kan bare bruke 4, i 64 bit system. Heeaalp meh Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Har du hovedkort som støter den mengden RAM a? Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Har du hovedkort som støter den mengden RAM a? Tja, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513219 Skal da kunne ha 16GB Ram Prøvde å kjøre en auto-clocking via Bios, der den clocket RAM og CPU, men den kjørte den jo alt for høyt. Har en i5 Quad 2.8, og den kjørte den til 3.67, og ram til 1.888, så fikk en feilmelding før jeg rakk å skru det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå