kgeel Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har nylig kjøpt meg en Nec DVD1300 som kan brenne i "alle" formater, men når jeg starter og brenne en dvd, så restarter maskinen. Jeg har lagt inn prog.varen(nero 60011) flere ganger i tilfelle det skulle være den, men uten resultat. Jeg har i tillegg prøvd forskjellige DVDplater, både -R og +R, uten at det heller hjalp. Har noen vært borti det samme og hva gjorde dere for å fixe problemet? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Sjekk at alle kabler sitter i skikkelig, og prøv brenneren på en annen pc også. Funker det ikke der heller så kan du nok sende inn igjen brenneren tror jeg Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har testet brenneren på et Asus nfoce2 hk og der funka det hele perfekt. Jeg prøvde å brenne ei vanlig cd plate med en annen brenner jeg har på P4P800 Deluxe hk, men det ble ne restart der også gitt. Kan det være HK som er f....? En kamerat som jb på Komplett mente at det kunne være strømforsyningen som ikke var bra nok, men jeg stiller meg tvilende til det, da det er samme strømforsyning i begge pc'ene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå