me1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Vil ha overnatting imorgen, men får ikke lov fordi de skal bort og de tror at jeg kommer til å ha fest lol. Pappa sier nei for å virke ansvarlig foran mamma... Har sagt at han må bli litt kulere og at han bør ha dårlig samvittighet, men ingenting hjelper. Hvordan skal jeg overtale han? 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Men skal du ha fest eller ikke? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Når de er borte ha overnattingen da, problem? Lenke til kommentar
Robert Downey Jr. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg blir selv irritert på slike foreldre. Fortell dem hvordan det var når de selv var på din alder og at de burde begynne å skjønne ungdommen nå til dags og slutte å tro at vi lever i 1970-tallet. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Nei skal ikke ha fest -.- det er poenget, de gamle har ikke tillit til meg Lenke til kommentar
me1 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Hvorfor sover du ikke borte? det er gøy å overbatte når foreldre ikke er hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå