Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hjertelig ............. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Takk for det Torhild,ser ut til at den blir bra . Nydelig blomst du har foreviget :-) 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Dette ble flott eksponert..mener,om jeg ikke forveksler deg med en annen da,att ett av de første bildene dine var av en slik blomst..men ikke så fin som dette.Derfor mener jeg å se en utvikling hos deg som fotograf som bare har gått fremover;) 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Dette ble flott eksponert..mener,om jeg ikke forveksler deg med en annen da,att ett av de første bildene dine var av en slik blomst..men ikke så fin som dette.Derfor mener jeg å se en utvikling hos deg som fotograf som bare har gått fremover;) Tusen takk Takket være ærlig respons/kritikk på Digit/Akam - så har jeg lært mye om foto som jeg ikke visste fra før, så dette var en oppmuntrende kommentar! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 velkomponert og veleksponert bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg