Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Merkelig smerte i balla :s


me1

Anbefalte innlegg

Ehh..ok. Hei, jeg har ett litt kleint problem. Jeg har i de siste to dagene hatt veldig vondt i testiklene.. Spesielt når jeg går og sitter. Jeg må gå som en krabbe for å ikke få vondt. Det gjør spesielt vondt å sitte på sykkelsete. Har hatt det sånn før og det er sykt irriterende, noen som kjenner seg igjen eller vet hvordan man får det bort? Ps. er 15 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serriøst kan det være kreft?? Faen, pappa er for klein å dnakke med så vil heller dø! Men som en annen sier her, kan det være fordi jeg har tømt meg for mye eller er det bullshit? Men er det bare meg som har kjent det? Tok en sjekk nedtil og det virker som allt er i god form, men den ene kula er større enn den andre. Grunn til bekymring? :s

Lenke til kommentar

Serriøst kan det være kreft??

Ja, det kan. Men det kan også bare være noe så enkelt som testikkelbetennelse. Hvilket er mye mindre farlig.

En annen ting det kan være er at du har fått vridd ene testikkelen rundt. Det gjør jævlig vondt. Trust me, I know. Da må man av og til operere.

Uansett: Kom deg til legen. Ja, det er kleint, men bedre føre var enn å måtte kutte de av pga. kreft.

Lenke til kommentar

Faen!! Jeg er uansett i deep shit.. Jeg nekter å gå til legen er tross alt bare 15, så det ville vært altfor kleint.. Dessuten vil jeg ikke at en 50 åring skal tafse på meg. Men det verste er å si ifra til m og p. Og tenk hvis noen på skolen finner det ut! :O det ville vært døden! Men er betennelsen farlig eller går det over om et par dager av seg selv? Kan det være noe heelt ufarlig? Serr, er det BARE meg som har hatt vondt i balle et par dager? La meg beskrive smertene: det er som om noen sparker deg middels hardt i balla hver gang du går raskt, tett med beina og når jeg setter meg.. Dette kan ikke fortsette. Enten må det gi seg av seg selv, ellers må jeg ty til tauet..

Lenke til kommentar

Jeg nekter å gå til legen er tross alt bare 15, så det ville vært altfor kleint.. Dessuten vil jeg ikke at en 50 åring skal tafse på meg.

 

Jeg ante ikke at også jenter hadde testikler.Jaja, lærte noe nytt idag også.

...hva mener du -.-
Lenke til kommentar

Er ballene i "god stand"? Om man kan si det slik :p Det jeg mener er at om du kjenner noe som ikke stemmer der, f.eks byller/kuler eller noe.

den venstre ballen er huuge i forhold til den høyre og den er ruglete.. Er det et farlig tegn? Det kjennes som noen har tatt en lær-taske og fylt den halvfull med softgun kuler..
Lenke til kommentar

Pardon

Er ballene i "god stand"? Om man kan si det slik :p Det jeg mener er at om du kjenner noe som ikke stemmer der, f.eks byller/kuler eller noe.

den venstre ballen er huuge i forhold til den høyre og den er ruglete.. Er det et farlig tegn? Det kjennes som noen har tatt en lær-taske og fylt den halvfull med softgun kuler..

Pardon my french, men se til helvete å komme deg til legen. Du er direkte dum om du ikke går til legen. Det der er ikke et godt tegn hvertfall.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

EY,EY,EY,EY... HOLD YOUR HORSES FOLKENS!! Jeg overdrev litt så slapp av.. Får se etter et par dager hva som skjer. Dessuten, det er ikke bare jenter som ikke vil få kjønnsdelene sine tilldekket av lege hender..

Lenke til kommentar

Jeg fikk testikkeltorsjon for noen år siden. Den ene stenen ble stor og det var innmari ømt... Det kom og gikk i en periode helt til det en dag ble skikkelig ille. Jeg kom meg til legevakta hvor til sammen fire sykepleiere og en lege (alle kvinner!) følte og kjente på dem.

 

Det var nummeret før operasjon, men heldigvis førte helsepersonellets tafsing til at den vred seg tilbake.

 

Dersom det er dette du lider av, så må du komme deg til lege. Testikkelvridning kan føre til sterilitet.

Ikke noe flaut i det, så drit i hva andre måtte mene!!

 

Det har heldigvis aldri skjedd igjen! Var bare ømt i en periode etterpå.... :)

 

Kom deg til lege uansett, du.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg fikk testikkeltorsjon for noen år siden. Den ene stenen ble stor og det var innmari ømt... Det kom og gikk i en periode helt til det en dag ble skikkelig ille. Jeg kom meg til legevakta hvor til sammen fire sykepleiere og en lege (alle kvinner!) følte og kjente på dem.

 

Det var nummeret før operasjon, men heldigvis førte helsepersonellets tafsing til at den vred seg tilbake.

 

Dersom det er dette du lider av, så må du komme deg til lege. Testikkelvridning kan føre til sterilitet.

Ikke noe flaut i det, så drit i hva andre måtte mene!!

 

Det har heldigvis aldri skjedd igjen! Var bare ømt i en periode etterpå.... :)

 

Kom deg til lege uansett, du.

Lykke til!

what da fuuck?? Hvordan skal jeg si det til foreldrene mine da???? ???? ???? FML!!!!
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...