Gå til innhold

Nytt Headset.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Mitt siste geniale kjøp av headset endte på samme måte som de siste fire headsetene mine gjorde.

 

Jeg hadde en Sound Blaster Tactic3D Alpha som varte i nesten fire måneder før den venstre øreklokken knakk. Jeg gikk så inn i Macgyver mode og fikset den med teip. Det tok ikke lange tiden før den andre øreklokken også falt av.

 

Da var det på tide med noe nytt. Jeg vil ha et headset som tåler en trøkk. Med trøkk mener jeg selvfølgelig forsiktig bruk og muligheten for å ta den av og på hodet.

 

Det er viktig med: God lydkvalitet, bass, mikrofon og behagelig å hå på ørene. Er fint med lang ledning også.

Det er uviktig med: Mer dilldall som stremmevregner, lys, utsene osv. Har vert plaget med at ting med ekstra detaljer som knapper og lys ikke varer like lenge og er mye problemer med.

 

Noen som har noen innspill?

 

Tenker enten SteelSeries Diablo III eller Corsair Vengeance 1500 Dolby 7.1.

 

Edit: Skrivefeil.

Edit2: Kan selvfølgelig kjøpes andre steder enn Komplett. Helst et som er på lager og ikke har lange reisetiden.

Endret av HesteHoven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har personlig ingen god erfaring med steelseries produkter, har hatt en mus som jeg byttet ut med Corsair m60 og et siberia headset som jeg måtte bytte tre ganger før jeg kjøpte meg logitech g35. Jeg ville nok andbefale Corsair headsetet, men et headset jeg enda heller ville anbefale var Logitech g35, det er satt ned fra 1075 til 699 på komplett nå og så det er ikke noe dyrere :Dhttp://www.komplett....aspx?sku=435893

Mange klager på at de blir lett ødelagte men jeg har mistet min hard i bakken et dusin ganger og rullet over den, men det er like fint som før :D

Endret av Asgeirhuns
Lenke til kommentar

Disse kan eg trygt anbefale: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420872&cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87

De er basert på Beyerdynamic sine DT770Pro klokker. Som eg har selv. Alt de har gjort er å legge til mikrofon i tillegg. De har langt bedre lyd enn hva som helst fra logitech eller steelseries.

Eventuelt om det blir for dyrt da, så kan du gjøre som meg.

Kjøpe et par Beyerdynamic DT770pro og en mikrofon ifra logitech som eg har stående på pulten.

Lenke til kommentar

Disse kan eg trygt anbefale: http://www.komplett....A0-8720D71DBD87

De er basert på Beyerdynamic sine DT770Pro klokker. Som eg har selv. Alt de har gjort er å legge til mikrofon i tillegg. De har langt bedre lyd enn hva som helst fra logitech eller steelseries.

Eventuelt om det blir for dyrt da, så kan du gjøre som meg.

Kjøpe et par Beyerdynamic DT770pro og en mikrofon ifra logitech som eg har stående på pulten.

Hadde tatt en titt hvis ikke jeg allerede hadde bestilt. Jeg fikk en kompis til å bestille Astro A40. Hvis ikke det er verd pengene, tyr jeg til noe laget av Grafen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...