Arodem Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 The Cave er Monkey Island-skaperens mystiske prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Plattformer? Ikke noe galt med plattformere såklart, men ville jo ha et nytt eventyrspill fra mannen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Plattformer? Ikke noe galt med plattformere såklart, men ville jo ha et nytt eventyrspill fra mannen! Kickstarter-prosjektet er jo i gang også, så vi kan vel kanskje slå oss til ro med at vi får begge deler. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Yes! Endelig min tur til å peke ut en trykkleif "The Secret of the Monkey Ilsand" er vel ikke korrekt... Angående spillet, så kunne jeg vel helst ha tenkt meg et skikkelig eventyrspill, men jeg takker ikke nei til dette heller. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=4FLmclyWB7o Ser rett og slett nydelig ut! Gleder meg! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Yes! Endelig min tur til å peke ut en trykkleif "The Secret of the Monkey Ilsand" er vel ikke korrekt...Angående spillet, så kunne jeg vel helst ha tenkt meg et skikkelig eventyrspill, men jeg takker ikke nei til dette heller. Gratulerer! Og tusen takk. Har rettet opp leifen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Plattformer? Ikke noe galt med plattformere såklart, men ville jo ha et nytt eventyrspill fra mannen! Merkelig nok så kaller traileren det for et adventure game. Heh, ser ikke slik ut egentlig. Men det finnes vel så mange former. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ser faktisk ganske bra ut den videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå