Robert Downey Jr. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Har tenkt å kjøpe en sånn her, men hvor mye koster det og hvor mye koster det? det jeg har tenkt å kjøpe er noe man putter vann i, så i fryseren, så blir det til vann. Får man kjøpt på Kiwi? Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Du får kjøpt isterning-poser på Kiwi, de koster nesten ingenting. Former som den du linket til selges i kjøkkenbutikker, Clas Ohlson etc. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) De har de på Europris til rundt 20kr. De har også lokk, noe som er veldig greit da de kan stables i høyden! Edit: Noe gikk galt! Endret 24. mai 2012 av Kontorstol 1 Lenke til kommentar
Robert Downey Jr. Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Okey. Skal prøve Europris. Hva kalles det egentlig? Takker for svar! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Isterningform eller noe slikt, finner det der du finner matbokser og litermål Dobbelpost Endret 24. mai 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg var innom Clas Ohlson i dag, der hadde de bare isbitformer av TPE-plast, dvs slike myke former som minner om gummi. Selv synes jeg disse er et herk å bruke da isbitene sitter som støpt i dem. Slike poser man får kjøpt i dagligvarehandelen synes jeg også er noe knotete å bruke. Former av plast som man kan vri litt på for å løsne isbitene er det ideelle, men jeg har enda til gode å finne en butikk som selger slike.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg var innom Clas Ohlson i dag, der hadde de bare isbitformer av TPE-plast, dvs slike myke former som minner om gummi. Selv synes jeg disse er et herk å bruke da isbitene sitter som støpt i dem. Slike poser man får kjøpt i dagligvarehandelen synes jeg også er noe knotete å bruke. Former av plast som man kan vri litt på for å løsne isbitene er det ideelle, men jeg har enda til gode å finne en butikk som selger slike.. Som jeg sa over, Europris Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Ikke kjøp de fra Clas som er av silikon elns, de er umulig å få isbitene ut av når de har frosset. Kjøp på europris, de har lokk, er ganske awesome! Endret 24. mai 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå