Redaksjonen. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tradisjonell kringkasting og Internett smelter sammen. Stup inn i TV-sendingen Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Dette er fullstendig unødvendig og idiotisk, og om ti år vil det være umulig å se på TV uten. Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Dette er fullstendig unødvendig og idiotisk, og om ti år vil det være umulig å se på TV uten. Haha, hvor mange ting er vel ikke unødvendig og idiotiske? Og hvor mange av dem bruker du? Haters gonna hate. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Dette høres jo genialt ut i sportssendinger. Live resultatliste, startoppstilling, statistikk, osv. Lenke til kommentar
Valdimar Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er flere slike initiativer på gang. Det mest aktuelle er http://en.wikipedia.org/wiki/HbbTV som støttes av TV kanaler og smart TVer i Europa idag. Men det finnes også lokale variasjoner i f.eks Korea eller Italia og nå altså denne i Japan... Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Tradisjonell kringkasting og Internett smelter sammen. Vel noe må jo gjøres for vi forbruker jo langt mindre TV enn tidligere. Antall timer TV titting går ned og det vil påvirke inntektene. Dette kan gjerne være en sped begynnelse på virkelig interaktiv TV og ikke det tullet vi har hatt som "interaktiv" som feks kommenterfelt i slutten av debattprogram hvor folk kan sende sms til 5 kr stk eller de dårlige konkurranse TV greiene som har gått noen år der folk lures til å sende sms. Sport er jo genre som har stor og relativ trofast brukermasse og mange av disse brukerne er jo tradisjonelt early adapters og er har vært tidlig ute med ny gadget hele veien så dermed er kanskje lista lav for å skaffe ennå en boks for å få en ny TV opplevelse. Dette kan meget vel være en god begynnelse på en ny era. Endret 27. mai 2012 av mrs.robinson Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Personlig mener jeg at dersom tv-programmet (eller filmen for den del) ikke gjør at jeg er fullstendig oppslukt, så er det nesten ikke verd å se på. Ergo ser jeg ikke helt viktigheten av slike apps, men så er kanskje ikke jeg den gjennomsnitlige tv-seer. Endret 27. mai 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå