EskimoBob Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Skal bestille noe fra www.multicom.no , men jeg får denne mld. nederst på siden. "var SymTmpWinOpen = window.open; window.open = SymWinOpen; ; window.open = SymTmpWinOpen;" Jeg regner med at det er i denne framen handlevognen ligger. Når en NEC1300 (sort) koster 1700kr så kan jeg ikke la vær å bestille. Hvis noen vet hvordan jeg fikser dette så brukt 1 eller 2 min på forklare meg dette. På forhånd takk! Lenke til kommentar
the-king Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det betyr at du har får dårlig pc til å handle ifra multicom Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Det betyr at du har får dårlig pc til å handle ifra multicom Javel? forklar... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kan det være noe med browseren din? Har du prøvd med IE eller Opera? Eller kansje det er brannveggen din, prøv uten... Det er ikke pc'n din som er for dårlig. Har man ikke noe bedre å si så er det bedre å holde kjeft, postcount skal bort uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå