AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg begynte i år på en internatskole (VG1). Etter noen uker fikk veninna mi besøk av hennes besteveninne (la oss kalle henne line), og jeg ble interesert i det første øyeblikket jeg så henne. Jeg gikk bort til henne og begynte å prate litt, etter at hun hadde spurt om jeg kunne ha massert henne, så begynte jeg å flørte litt (jeg vet det skjedde litt fort, men det passet bra der og da), etter å ha sett en film, så dro hun hjem (noen steinkast fra skola vår). Etter andre gangen vi hadde truffet hverandre, ba jeg henne ut (hun påpekte at hun skulle til USA neste år, og ville ikke havne i et forhold, så det måtte bli som venner). Vi møttes på kjøpesenteret, og begynte å småprate... Jeg er vant til at når jeg snakker med ei jente, så vil det oppstå noen pauser med pinlig stillhet. Men dette var ikke tilfellet! Vi bare snakket å snakket, vi kom inn på veldig personlige emner, og begge to ble litt overasket over hvor lett det var å prate med hverandre. Etter å ha bestemt oss for å droppe taxi hjem, og bare gå å snakke, så klemte vi, og dro hjem (jeg dro hjem, da jeg hadde fulgt henne hjem). Som sagt, så var jeg ekstremt interesert. Men det rare var at etter den fantastiske daten, så fikk jeg ikke kontakt med henne. Etter 4 dager, kom veninnen hennes til meg, og sa: Hun er så forskrekket over hvor mye hun sa til deg, du kjenner henne bedre enn noen av bestevennene hennes, og dere har kjent hverandre i 3 dager. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, og hvorfor en så bra ting kunne ødelegge så mye. Jeg fikk kontakt med henne igjen, og "kontakten" ble "boostet" til høyere nivå, der jeg besøkte henne, og oppførte oss, og flørtet som et kjærestepar, og pratet som et sterkt ektepar (sier de som noen gang var med oss to) Vi har aldri hatt noen form for "pinlig stillhet", og vi kjenner hverandre bedre enn noen annen. Vi prater om alt mulig, og da mener jeg alt! alt fra hva vi "tenner på" til barndmosproblemer. Men hun er fast bestemt på å ikke ha en kjæreste når hun drar til USA.... Det er dette jeg er ekstremt bekymret for, jeg aner ikke hva som kommer til å skje i USA, eller hva som skjer når hun kommer hjem, og jeg ønsker å bli sammen med henne nå! Jeg har vært skikkelig "forelsket" en gang før, alt annet har jeg vist bare var småforelskelser, men dette er på et helt annet nivå! jeg tenker på henne hver dag, og det beste som skjer i løpet av uka, er når hun spør om jeg vil komme til henne. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! alle andre jeg har vert sammen med, har jeg fått nesten med en gang, men denne jenta er helt uforutsigbar! Det største som kan skje med meg nå, er å bli sammen med henne, ALT annet mister mening! så.... hva skal jeg gjøre? (beklager skrivefeil, jeg har en lett form for dysleksi) Anonym poster: 6594738abae1797f3e1267df73dfa065 Anonym poster: 6594738abae1797f3e1267df73dfa065 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Hvis hun har påstått at hun er fast bestemt på å ikke ha noen kjæreste når hun reiser til USA, så synes jeg du skal være forberedt på at hun vil stå fast ved dette. Hva som kommer til å skje i Amerika er ikke godt å si. Det er nok en grunn til at hun ikke vil ha kjæreste når hun reiser, for å si det slik. Uansett, det jeg ville anbefalt deg å gjøre er å bare holde på som dere har gjort, kos dere kjempe mye denne sommeren. Dere får ta det som det kommer, når høsten står for dør. Det kan jo hende at dere ikke føler for forhold etter sommeren? Dette er jo tiden på året mange har flørter vet du! Hvis hun føler at du er den rette for henne, vil hun selv tilby forhold dersom hun føler det er det rette å gjøre. Du har ihvertfall gjort det klart for henne hva du føler, så hun får bare velge hva hun vil. Det kan jo hende at hun vil prøve å få det til å funke når hun kommer tilbake, men om du ønsker det, er opp til deg. Lykke til Endret 24. mai 2012 av Extraterrestrial 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Beste du kan gjøre for nå TS, er å ta henne med ut på en siste skikkelig "date" nær tid hun skal reise. En romantisk middag, gå tur, uteaktiviteter og evt. en film hos deg eller henne som avslutning på kvelden. Det vil gi dere en dag dere ikke vil glemme og kanskje blir hun så glad at dere tilbringer natten sammen. I slike situasjoner det er nok ikke uvanlig at partene tar en fling sammen før avreise og dermed setter en standpunkt for videre vennskap og forhold. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du kan få deg en rimelig ok-stabilt pulevenn! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 hei, joda, jeg kan prøve den siste date tingen, men det blir nok ikke noe "pulings", men jeg skal prøve det... om det er flere idèr så er det bare å komme med dem ! Anonym poster: 6594738abae1797f3e1267df73dfa065 Lenke til kommentar
Filterløs Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du tror du har noe spesielt men det er helt andre grunner til at du tror denne jenta er "DEN RETTE!!!!111" Hvis du setter deg ned og tenker deg jævlig godt om tror jeg du innser hva som skjer her. Hun gjør seg IKKE tilgjengelig på det området du søker som mest Folk vil som regel ha det man ikke kan få enda mer. Jeg prøver ikke på noen måte og rakke ned på det du deler for jeg har vært i AKKURAT samme situasjon når d kommer til jenter (les: flere jenter), men når du i ettertid setter deg ned og evaluerer hvordan du tenkte og hvorfor får man et helt annet bilde av hva som faktisk foregikk. Har du et sterkt ønske om psykisk selvpining fortsetter du å forplikte deg til henne følelsesmessig så går du rundt som en jævla sippende idiot når hun har dratt over dammen. HVER eneste helg i lang tid kommer du til å gå rundt å tenke på om hun ligger me noen andre. GOD SOMMER! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg begynte i år på en internatskole (VG1). Etter noen uker fikk veninna mi besøk av hennes besteveninne (la oss kalle henne line), og jeg ble interesert i det første øyeblikket jeg så henne. Jeg gikk bort til henne og begynte å prate litt, etter at hun hadde spurt om jeg kunne ha massert henne, så begynte jeg å flørte litt (jeg vet det skjedde litt fort, men det passet bra der og da), etter å ha sett en film, så dro hun hjem (noen steinkast fra skola vår). Etter andre gangen vi hadde truffet hverandre, ba jeg henne ut (hun påpekte at hun skulle til USA neste år, og ville ikke havne i et forhold, så det måtte bli som venner). Vi møttes på kjøpesenteret, og begynte å småprate... Jeg er vant til at når jeg snakker med ei jente, så vil det oppstå noen pauser med pinlig stillhet. Men dette var ikke tilfellet! Vi bare snakket å snakket, vi kom inn på veldig personlige emner, og begge to ble litt overasket over hvor lett det var å prate med hverandre. Etter å ha bestemt oss for å droppe taxi hjem, og bare gå å snakke, så klemte vi, og dro hjem (jeg dro hjem, da jeg hadde fulgt henne hjem). Som sagt, så var jeg ekstremt interesert. Men det rare var at etter den fantastiske daten, så fikk jeg ikke kontakt med henne. Etter 4 dager, kom veninnen hennes til meg, og sa: Hun er så forskrekket over hvor mye hun sa til deg, du kjenner henne bedre enn noen av bestevennene hennes, og dere har kjent hverandre i 3 dager. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, og hvorfor en så bra ting kunne ødelegge så mye. Jeg fikk kontakt med henne igjen, og "kontakten" ble "boostet" til høyere nivå, der jeg besøkte henne, og oppførte oss, og flørtet som et kjærestepar, og pratet som et sterkt ektepar (sier de som noen gang var med oss to) Vi har aldri hatt noen form for "pinlig stillhet", og vi kjenner hverandre bedre enn noen annen. Vi prater om alt mulig, og da mener jeg alt! alt fra hva vi "tenner på" til barndmosproblemer. Men hun er fast bestemt på å ikke ha en kjæreste når hun drar til USA.... Det er dette jeg er ekstremt bekymret for, jeg aner ikke hva som kommer til å skje i USA, eller hva som skjer når hun kommer hjem, og jeg ønsker å bli sammen med henne nå! Jeg har vært skikkelig "forelsket" en gang før, alt annet har jeg vist bare var småforelskelser, men dette er på et helt annet nivå! jeg tenker på henne hver dag, og det beste som skjer i løpet av uka, er når hun spør om jeg vil komme til henne. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! alle andre jeg har vert sammen med, har jeg fått nesten med en gang, men denne jenta er helt uforutsigbar! Det største som kan skje med meg nå, er å bli sammen med henne, ALT annet mister mening! så.... hva skal jeg gjøre? (beklager skrivefeil, jeg har en lett form for dysleksi) Anonym poster: 6594738abae1797f3e1267df73dfa065 Anonym poster: 6594738abae1797f3e1267df73dfa065 Her var det mye feil (ikke skrivefeil, men i oppførsel fra din side). Nr 1: Hun spurte deg om du kunne massere henne og du gjorde det uten protest eller gjengjeldelse? Nr 2: Du gikk ut med henne etter hun hadde avklart at det måtte være som venner? Du havnet i friendzone for du viste ikke dine intensjoner i starten. Du nektet faktisk for at du hadde noen når du gikk ut med henne som "venner". Det blir veldig omfattende for deg å komme ut fra Friendzone for du må, dessverre, oppføre deg som du ikke er vennen hennes lenger. Jenter i din alder leter som regel, igjen dessverre, ikke etter de egenskapene litt eldre jenter gjør. Jeg var som deg i VGS1 også helt til jeg fikk min første kjæreste i starten av VG2. Og etter det har jeg aldri hatt problemer med friendzone igjen for jeg har skjønt at å vise intensjon, KONSTANT, er kritisk for å lykkes med jenter i denne verdenen. Beklager å si det, men du får prøve å legge henne bak deg. Den kontakten dere har, eller som du beskriver her, er som en jente og hennes homofile venn. Det ser, for meg, absolutt ikke ut som at hun har noen fysiske interesser i deg, da fordi du ikke har plantet tanken hos henne annet i å (tipper du har sagt at du liker henne hvertfall) fortelle henne at du liker henne. Dette er også en feil. ALDRI, og jeg mener ALDRI, fortell en jente at du er keen eller liker henne før dere faktisk er sammen eller har "hooket opp". Da ødelegger du spenningen og jakten for henne. Heller vis det med dine intensjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå