Postiga Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei! Jeg begynner å bli ganske sikker på at min hardtarbeidende AMD Athlon 1.4 ghz begynner å bli ganske så sliten. Derfor ønsker jeg å spandere på meg en ny prosessor. Det er derimot alt jeg har "råd" til. Det jeg trenger hjelp til, er å vite nøyaktig hvor "høyt" jeg kan gå i antall ghz, på mitt hovedkort. Jeg har sendt mail til Asus, men er ganske utålmodig, så derfor spør jeg her. På hjemmesida til Asus står det 1.4ghz+, men hva betyr det? Støtter hovedkortet en XP 1900+ eller en 2000+? Er det noen som vet? På forhånd takk. Håper virkelig at noen kan hjelpe. Mvh, Geir Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 XP2400+ blir det beste du kan sette inn. Tipper hovedkortet ditt støtter max 266 MHz FSB siden det heter A7A266-E. Koster kr. 818 hos Komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Postiga Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Takker! 2400+ holder jo i massevis til mitt bruk. Jeg regner uansett med at jeg må oppdatere BIOS...? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du må ha PCB/hovedkort revisjon 1.11 og Bios rev 1012 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå