HelloKjersti Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Merkelige detaljer i kontrakten med Activision. Les hele saken Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ser for meg at påske-egg regelen finnes hos andre utgivere også, og kom etter Hot Coffee mod'en til GTA Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Skulle ikke forundre meg at dette har noe med salg av guider og slikt. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ser for meg at påske-egg regelen finnes hos andre utgivere også, og kom etter Hot Coffee mod'en til GTA Problemet var at Hot Coffe ikke var planlagt høyt oppe, det var noen designere som la den inn om jeg ikke tar enormt feil. Tror at mange mindre easter egg i store spill er laget av designere. uten å være planlagt høyere oppe også. Er også litt vanskelig å se forsjellen på et easter egg å en morsom scene. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Forbanna idioter som skriver under sånne vanvittige kontrakter. Til og med etter Infinity Ward hendelsen så stoler Bungie på Activision, helt ufattelig. Lenke til kommentar
BionicPanda Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Forbanna idioter som skriver under sånne vanvittige kontrakter. Til og med etter Infinity Ward hendelsen så stoler Bungie på Activision, helt ufattelig. Jeg er enig i at denne kontrakten høres lite fornuftig ut for Bungie. (Nesten) Uansett hvor mye cash de får fra Activision så forstår jeg ikke hvorfor de er villige til å gi fra seg så mye av friheten deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå