Tor r Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Spesial for jarle-60. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Enkelt og stilrent og nydelig grønt! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Stillig frisk bilde med former og linjer her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Synes da dette ble vellykket..linjer og fine farger..og ikke minst kan en formelig kjenne lukta;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Enkelt og stilrent og nydelig grønt! Takk for tilbakemelding og fin langhelg. Stillig frisk bilde med former og linjer her Takk for tilbakemelding og fon langhelg. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Synes da dette ble vellykket..linjer og fine farger..og ikke minst kan en formelig kjenne lukta;) Takk for tilbakemelding,og god langhelg. Heldigvis ble vi spart for den verste lukta i vår,gunstige vind/vær,føråret var det stramt noen dager,inni hus med alt lukket og minst mulig ut og inn. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Så først dette i dag Tor , skjønte ingen ting da jeg så overskriften men det gikk fort opp for meg. Veldig morsomt dette her Tor, det er jammen i meg nokk av alvor i hverdagen. Veldig bra! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Så først dette i dag Tor , skjønte ingen ting da jeg så overskriften men det gikk fort opp for meg. Veldig morsomt dette her Tor, det er jammen i meg nokk av alvor i hverdagen. Veldig bra! Ja ikke hver dag vi er innom sidene i det fine været,litt kaldere i dag her.kjekt du likte det Jarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg