Sulli Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Gamle frisøren har sluttet... trenger en ny en. Helst en mann ettersom jeg tror de kan herre stiler bedre enn kvinner. Helst under 700-600 kr. Tenker å få meg noe som (se bilde) bare mindre radikalt Lenke til kommentar
Sulli Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 anyone??? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Billie Bang's burde være det beste stedet for en slik frisyre, litt old school, med snev av moderne greier i seg... Aner ikke pris riktignok! Lenke til kommentar
Sulli Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 takker men de virker som et rockabilly sted noe jeg har svært dårlig erfaing med, forje gang endte det med at jeg så ut som en fra grease....billig var det heller ikke av mangelen på alternativer kan det henne at jeg drar dit alikevell http://www.billiebangs.no/bb/barber_menu.html Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 takker men de virker som et rockabilly sted noe jeg har svært dårlig erfaing med, forje gang endte det med at jeg så ut som en fra grease....billig var det heller ikke av mangelen på alternativer kan det henne at jeg drar dit alikevell http://www.billieban...arber_menu.html Det ser vel mest ut som er rockabilly sted fordi de kjører retro design fra typisk 50'ish. De burde hvertfall klare en klassisk herrefrisyre meget godt, antageligvis bedre enn damefrisører ettersom de jobber med det hver dag. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Skjønner ikke hva som er vitsen med å betale så mye for en klipp. Betaler 280 kr per klipp og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå