nure2000 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hei! Jeg har laget en MineCraft sever på LogMeIn Hamachi, men man kan desverre bare ha 5 brukere pålogget samtidig der, så derfor bestemte jeg meg for å portforwarde. Er det noen her som vet hvordan man kan portforwarde en Jensen AirLink59300? Guide®, eller auto-portforward-program(mer) Edit: Jeg har vært inne på http://www.PortForward.com/, men har ikke blitt en del klokkere på deres guider. Tusen takk, på forhånd, for alle svar - som hjelper. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Spørsmål: Hva har du foran routeren til Jensen? Hvis du har et routermodem, så må port forwardes der også. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Port forwarding er vanskelig å lære, men lett når du først kan det, jeg kan det ikke. men jeg hoster selv hamachi minecraft server, og det er ikke verre enn å sette opp flere nettverk (Minecraftserver 1, Minecraftserver 2 etc.) så lenge noen befinner seg i samme nettverk som deg kan de koble seg til serveren. Lenke til kommentar
nure2000 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Nachoswolf. Bruker du LogMeIn Hamachi, eller LogMeIn Pro. Altså hvor mange kan du ha på serveren din? Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg bruker logmein hamachi (gratis) og opretter flere nummererte nettverk, sånn at hvis de som skal være med finner ut at nettverk 2 er fullt så velger de nr. 3. Antall folk som får tilgang til serveren spiller ingen rolle, det endrer du på i server.properties (maxplayers). Hamachi er bare en mellomportal for å gi folk tilgang til serveren din. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor ikke bare leie server? For bare noen kr i måneden får man jo en server, med hjelp vis man får problemer Se for eks: get-sourced og daddychese hosting... Lenke til kommentar
123456789s0 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 hvordan fjerner man hamachi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå