tor_erik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Halla! Har et liite problem. Får 1400 poeng i 3D Mark 2003... :-? Jeg har har skrevet mine specs under. Det er 3D-kortet som er problemet, ikke sant? Forbanna dritt. Vel, var ikke det da kosta 2100 kr. i oktober i fjor... Er det noen som har noen tips til meg, eller MÅ jeg oppgradere? Vær så snill og hjelp meg! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 ...med topicen din ! Ke? Du sa, mener, osv?) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du MÅ oppgradere. Et non-dx9 kort vil alltid få elendig score i 3dmark2003, fordi 1/3 av resultatet er basert på hardware Directx9-grafikk (geforce FX/Radeon 9600+). Støtter ikke kortet det, så stuper resultatet. Så ignorer 3dmark2003 heller. Det finnes ingen spill som bruker slik teknologi som hu dama som lurer trollene i techdemoen likevel. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Du MÅ oppgradere. Et non-dx9 kort vil alltid få elendig score i 3dmark2003, fordi 1/3 av resultatet er basert på hardware Directx9-grafikk. Så ignorer 3dmark2003 heller. Det finnes ingen spill som bruker slik teknologi som hu dama som lurer trollene i techdemoen likevel. Takk og pris... Men det holder vel ikke akkurat til DOOM III heller... Men Half-Life 2 og Far Cry bør vel gå bra. Eller?... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du slipper å vente så veldig lenge for å finne ut om HL2 funker bra hvertfall. Bare et par mnd til Men det sies det skal gå "greit" på en mid-range PC. Og du har jo godt over mid-range med CPU'n og RAM'en din. Sikkert det dobbelte av recommended specs som vil følge med spillet. PS. Det den ensomme rytter (regelmannen) påpekte var at topicen ikke beskriver problemet ditt. Er forbauset over at han ikke pekte på rett paragraf i retningslinjene også. Bortkasta post. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Du slipper å vente så veldig lenge for å finne ut om HL2 funker bra hvertfall. Bare et par mnd til Men det sies det skal gå "greit" på en mid-range PC. Og du har jo godt over mid-range med CPU'n og RAM'en din. Sikkert det dobbelte av recommended specs som vil følge med spillet. Men 3D-kortet kan skrante...? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er 3dkortet som er synderen.. vil anbefale deg å oppgradere 3dkortet når du syntes at spilla du spiller begynner å gå treigt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Drit nå i 3d-mark. Når som sistemann sa, du føler at kortet er treigt i spill, DA oppgraderer du til et nytt kort. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 det kortet du har har ikke støtte for DX9, det er grunnen. Men så lenge det går bra i spill så er det vel greit? Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Kortet ditt holder bra en stund til, vent i det lengste med å oppgradere og kjøp heller kortet som er best i dag om ett halvt år (hvis du ikke har mye penger da) bruk heller 3dmark01 som referanse fordi directx9 ikke er et must for spill ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå