Gå til innhold

Diablo 3: Jeg ser på spillet som co-op med mulighet til å spille solo.

Anbefalte innlegg

Har vært mye snakk om always online funskjonen til Blizzard, og personlig syns jeg det er helt OK. Jeg ser på spillet som et online co-op spill, med mulighet til å kjøre solo for de som ønsker. Probleme som oppsto overrasket meg litt, med tanke på hvor mye erfaring blizzard har hatt med MMO. De kunne for eksempel implementert en kø-funksjon istedenfor at spillere skal spamme serverne for å logge på.

Det er nok fort dette som er fremtiden, siden piratkopiering av spill er så ekstremt utbredt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok bedre inlogging etterhvert.

Diablo 3 er det PC Spillet som har solgt raskest, så litt unnskyldt er de kanskje. Men håper at de er oppe på beina en god stund fremover.

Ellers er jeg enig med deg, Diablo 3 er absolutt et co-op med mulighet for solo :)

Lenke til kommentar

Eg ser på det motsatt. Single player med mulighet for co-op. Har hittel ikkje blitt med i nokon public games (har ikkje akkurat hatt behovet), men har jo nokon kompiser som også har begynt. Blir kanskje co-op med dei seinare, men det er veldig greit å kunne f.eks spele i 30 minutt - 1 time om gangen, utan å øydelegge for andre.

Endret av Theoneask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...