Gå til innhold

Diablo 3: Inferno - Tips og triks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde jeg hadde "kontroll" på act 2 med det nyet gearet mitt:

53k HP

9k Armor

~600 resistance to all

11k DPS

 

Men den gang ei, ble først eid gang på gang av en champion-pack med "fire chain avenger jailer nightmarish".. Og når jeg til slutt fikk de ned så kom det jaggu enda en gjeng med fire chain og arcane enchanced.

 

Fire chain er noe av det jævligste jeg møter som barbarian. Jeg kan kite så jeg kommer utenfor fire chain, men til forskjell fra andre class så dropper jo DPS til 0 når man kiter. Eventuelt er det å gå "kite barbarian" med weapon throw og seismic slam, men det kræsjer så veldig med hvordan classen er tenkt til å spilles.

 

Løst sitat fra Blizzard "Barbarians får overlevelsesevnen fra sin gigantiske HP-pool og mye armor/resistance", noe jeg tør påstå jeg har. Hvis jeg skal ha bedre gear må jeg i act 2, og det klarer jeg ikke uten bedre gear. Må da farme act 1 for penger til å kjøpe nytt gear på AH. Problemet er at gearet mitt nå er ganske bra fra før, og at hvert nye item koster over en mill..

Lenke til kommentar
Trodde jeg hadde "kontroll" på act 2 med det nyet gearet mitt: 53k HP 9k Armor ~600 resistance to all 11k DPS Men den gang ei, ble først eid gang på gang av en champion-pack med "fire chain avenger jailer nightmarish".. Og når jeg til slutt fikk de ned så kom det jaggu enda en gjeng med fire chain og arcane enchanced. Fire chain er noe av det jævligste jeg møter som barbarian. Jeg kan kite så jeg kommer utenfor fire chain, men til forskjell fra andre class så dropper jo DPS til 0 når man kiter. Eventuelt er det å gå "kite barbarian" med weapon throw og seismic slam, men det kræsjer så veldig med hvordan classen er tenkt til å spilles. Løst sitat fra Blizzard "Barbarians får overlevelsesevnen fra sin gigantiske HP-pool og mye armor/resistance", noe jeg tør påstå jeg har. Hvis jeg skal ha bedre gear må jeg i act 2, og det klarer jeg ikke uten bedre gear. Må da farme act 1 for penger til å kjøpe nytt gear på AH. Problemet er at gearet mitt nå er ganske bra fra før, og at hvert nye item koster over en mill..

 

Hvilke abilities har du?

Lenke til kommentar

barbarian er den letteste classen - akuratt nå - for å farme inferno act 2-3-4. Bruk revenge som gir mye life / hit og life/hit våpen. Pull masse hvite mobs helt til en bluepack og spam revenge med uendelig HP til alle dør. Kompis av meg som har SHIT gear i forhold til munken min er på belail i act 2 nå. jeg kommer meg ikke til "ambushen" engang pga de JÆVLA fuglene. :p

Lenke til kommentar

barbarian er den letteste classen - akuratt nå - for å farme inferno act 2-3-4. Bruk revenge som gir mye life / hit og life/hit våpen. Pull masse hvite mobs helt til en bluepack og spam revenge med uendelig HP til alle dør. Kompis av meg som har SHIT gear i forhold til munken min er på belail i act 2 nå. jeg kommer meg ikke til "ambushen" engang pga de JÆVLA fuglene. :p

 

Det avhenger at du har gear til det, nok HP og 20+++ % block chance skjold (det med høyest dmg mitigation). Ellers: død

Lenke til kommentar

barbarian er den letteste classen - akuratt nå - for å farme inferno act 2-3-4. Bruk revenge som gir mye life / hit og life/hit våpen. Pull masse hvite mobs helt til en bluepack og spam revenge med uendelig HP til alle dør. Kompis av meg som har SHIT gear i forhold til munken min er på belail i act 2 nå. jeg kommer meg ikke til "ambushen" engang pga de JÆVLA fuglene. :p

 

"LOL" har vel sjelden vært mer på sin plass? Det siste jeg hørte var at det var Wizard og Demon Hunter som kunne solofarme secret level, ikke Barbarian. Og godt geara monk dårligere enn en dårlig geara barb? Det høres ut som du gjør noe feil, eller at kompisen din gjør noe spesielt bra.

Lenke til kommentar

Barbarian er den sterkeste klassen i D3, MEN det koster et tosifret antall millioner gold og få gear nok til dette :)

 

ranged klassene har det mye lettere en melee klassene. Jeg har selv en 60 Wizard og en 60 DH. Jeg dinga 60 med DH'n igår og kjøpte gear for ca 1.5 mill på AH. Farmer nå Act3/Act4 Inferno enkelt

Med litt (mye) tålmodighet vil det bli en lek å spille barbarian på inferno :)

Lenke til kommentar

Monk er ikke så svak. Jeg har ikke brukt mer enn 700K på AH, og 400K var for en god life on hit våpen. På grunn av at jeg har ikke så mye penger, så har jeg fryktelig mye strength 700 og altfor lite vitality. Jeg har bare 20K i health.

 

Jeg har kommet meg til Oasis i ACT2. Jeg tror jeg kan gjøre mye bedre om jeg får bedre armor.

Lenke til kommentar

Barbarian er den sterkeste klassen i D3, MEN det koster et tosifret antall millioner gold og få gear nok til dette :)

 

ranged klassene har det mye lettere en melee klassene. Jeg har selv en 60 Wizard og en 60 DH. Jeg dinga 60 med DH'n igår og kjøpte gear for ca 1.5 mill på AH. Farmer nå Act3/Act4 Inferno enkelt

Med litt (mye) tålmodighet vil det bli en lek å spille barbarian på inferno :)

 

Jeg forstår ikke helt dette innlegget. Barbarian er den sterkeste klassen, men trenger tosifret antall millioner til gear. Mener du tankspecc da? Sterkeste klassen bruker da dritlenge på å i det hele tatt komme gjennom spillet, og etterpå 5 ganger så lang tid på å drepe targets som DHs etc..? Og du kan farme Act 3 og 4 med DH 1 dag etter ding til 60 med gear til 1,5 mill?

 

Nøyaktig hvordan er barb den sterkeste klassen?

Lenke til kommentar

Nøyaktig hvordan er barb den sterkeste klassen?

 

Det kan ha noe å gjøre med dårlig laptop, lag, eller rett og slett bare at jeg ikke er rask/skilled nok, men jeg dør jevnlig av spesielt ranged attacks og mobs som charger som DH når jeg farmer. Jeg trengte kun en grei bue for å komme meg gjennom a2-3-4, men jeg synes det er ganske frusterende å spille.

 

Med en fullt geara barb trenger man ikke løpe tilbake fra spawn flere ganger bare fordi en soul lasher treffer deg 1 gang, eller fordi man ikke så fiendens pil gå gjennom all Nether Tentacle-spammen.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Jeg har sett en Barbarian som tanker en championpack og ca 100 andre mobs i act iv inferno, men den samme Barben hadde 6 eller 7k, brukte over en halvtime på å ta Diablo, og mista derfor nv-stack. Jeg har sett andre barbs med skyhøy damage, men disse må ta mobs veldig forsiktig. Barbs er ikke glass-cannons, fordi vi ikke kan være det, men hvis vi går for damage så dør vi en del vi også.

 

Det høres ut som et h..... å ikke tåle et treff, men jeg føler meg ganske overbevist om at man som DH kan bygge for å tåle et og allikevel ha nok damage til å ta ned ting like kjapt som en godt geara barb. Min WD-kjenning er iferd med å rebuilde for det atm, hvordan det går vet jeg ikke foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...