surfacetension Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg mener gullkjøperne. Det r så mannge muligheter for å bli kvitt gammelt gull som ligger og slenger... har man tenkt nok på MINNENE? Hvem som har brukt og elsket et smykkrre.. det er ikke like mye sentimental verdi i et tall på konto. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) er ikke det et spørsmål som kun kan svares av den individuelle personen det gjelder. Om noe har en verdi ut over den rene salgsverdien er individuelt, så også avgjørelsen om å kvitte seg med dette gullet. Endret 24. mai 2012 av stich_it Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 er ikke det et spørsmål som kun kan svares av den individuelle personen det gjelder. Om noe har en verdi ut over den rene salgsverdien er individuelt, så også avgjørelsen om å kvitte seg med dette gullet. joda, men jeg har en ekkel følelse av at detblir mer og mer 'børstenkinking'. VIL HA PENGER NÅ Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Og da er den persons behov for penger større en den sentimentale verdien på gullet som blir solgt i det øyeblikket avtalen gjøres. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Og da er den persons behov for penger større en den sentimentale verdien på gullet som blir solgt i det øyeblikket avtalen gjøres. det kommmer øyeblikk etter dette<! og da må vi leve med konsekvensen av det vi bestemte i sted... var det klokt og nødvendig? flott! det verste jeg har hørt: han som rapppet bbrorens tiiørinnger for å gå på fylla. hadde jeg blitt sintt? litt. 'jammen jeg trengte alkohol! right Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Nå har ikke jeg noe gull (kun litt sølv), men ville aldri solgt noe gull nå da det er noe av det sikreste å ha verdiene sine i. Er en grunn til at alle disse gullkjøperne vil kjøpe gull. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 det kommmer øyeblikk etter dette<! og da må vi leve med konsekvensen av det vi bestemte i sted... var det klokt og nødvendig? flott! Da er du inne på konsekvenstankegang og individuelle evner til å tenke fremover. det verste jeg har hørt: han som rapppet bbrorens tiiørinnger for å gå på fylla. hadde jeg blitt sintt? litt. 'jammen jeg trengte alkohol! right det er faktisk ikke relevant her, du snakker ikke om å ha arvet noe eller om det å ha noe som for den som tok femtiøringene har sentimental verdi. Det er snakk om at en person har ikke råd til å kjøpe den den vil og dermed stjeler av andre for å få råd til sine lyster. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 dere ble stille... har alle gått for å tyveri- og brannsikre verdiene sine? fliinke gutter og jenter! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ser virkelig ikkje sammenhengen mellom og selge gullet sitt og brann- og tyverisikring, men det er greit. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det er fordi det ikke er en sammenheng Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er det mye gull I minnebrikker? Minneadam dukker vel opp før Eller siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå